Във Facebook вече има магазин за търговия с електронни игри
Gamestop – компания, тръгуваща с електронни игри, отвори магазин във Facebook за своите 1,8 млн. фена в социалната мрежа.
Търговецът твърди, че е първи от по-големите компании в сферата на елетронните игри, който има е-търговия присъствие във Facebook.
От фирмата предлагат редица привилегии в своя Facebook магазин, като например да си поръчаш даден артикул преди още да е пуснат в търговската мрежа, контакт със съществуващи магазини, програма за лоялност на търговци, която има над 8 млн. члена и др.
Тази новина идва след скорошния ход на Gamestop по придобиването на Impulse – компания за дигитално предоставяне на услуги.
Всъщност по-важният въпрос в този момент е дали пускането на магазина на Gamestop е поредното доказателство, че търговията във Facebook е във възход, може ли да говорим за един сериозен потенциал на f-търговията? Тази година ще е показателна дали пазарът ще започне да расте и ще постигне ли по-значими размери.
Цифрите рисуват светло бъдеще за Gamestop, за изминалата година приходите от дигитална търговия с електорнни игри възлизат на 290 млн. долара, а очакванията са дигиталните приходи да достигнат 1,5 млрд. до 2014.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.