Европейският упадък на Facebook

Европейският упадък на Facebook

Facebook имаше голямо трето тримесечие през 2012 г. с общ ръст на приходите от над 32%, което ги докара до 1,26 млрд. евро. Това се дължи главно на 36% увеличение в рекламните продажби, стигнали до 1,09 млрд. долара, като 152,6 млн. долара от тях са от продажби в мобилната версия на сайта. Но това не е добра новина.

В Европа Facebook потъва, пише Business Insider. Това е единственият район в света, където Facebook изглежда е в упадък, според собствените данни на социалната мрежа.

Приходите в Стария континент са в застой. Това показва изследване на базата на географска разбивка на източниците на приходи на Facebook.

Основната вина за неблагоприятната позиция на социалната мрежа на Стария континент е на Русия. Руските социални мрежи изкривяват пазара по начин, който е оставил Facebook в неравностойно положение спрямо тях в някои страни от Източна Европа, коментират експерти.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ