Едни от най-страхотните мениджърски визитки

Едни от най-страхотните мениджърски визитки

Служителите на ръководно равнище в датския гигант LEGO се сдобиха с нетрадиционни и забавни визитки. Вместо обичайната правоъгълна картичка с изброени контакти, те връчват на бизнес партньорите си 3,8-сантиметрови играчки - модели на самите тях, върху които е изписано името им и друга информация на гърба за контакт.

За нестандартните визитки разказват авторите на нюйоркското онлайн издание за криейтив и технологии PSFK. Те посочват, че визитките са били създадени след като инициативен дизайнер помолил да се срещне с изпълнителния директор на компанията Йорген Виг Кнудсторп и му предложил идеята. На срещата му представил визитка-играчка, имираща Кнудсторп.

Идеята се харесва в мрежата. Интернет потребители смятат, че играчките, копие на мениджърите и кадрите на LEGO, са един от най-страхотните видове визитки, които са виждали.

LEGO представя на пазара миниатюрните си фигурки през 1978 г., след което продава милиарди от тях. Днес ги предлага като различни герои – рицар, принцеса, полицай, пожарникар, войник, медицинска сестра, баскетболен играч. Създава и миниверсии на известни хора като Стивън Спилбърг или пък на телевизионни образи като семейство Симпсън.

Фигурките създават революция във вселената на LEGO и успяват да възродят бизнеса й.

Виж още: Годината на LEGO

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
КЕВР предлага поскъпване на тока и парното с 5% от следващия месец
Петър Дилов: Присъединяването към еврозоната ще повиши покупателната способност на българите
Скандалният инфлуенсър Анрю Тейт остана без шофьорска книжка в Румъния
Тръмп: Си Цзинпин ще възобнови износа на редкоземни минерали за САЩ
Неизвестно за известните: Модният революционер, на когото маркиза и звезди донасят късмет и пари
Защо Германия иска да отмени един от националните си празници?