Интерактивни телевизори навлизат на пазара

Интерактивни телевизори навлизат на пазара

Интерактивни телевизори навлизат на пазара

Интернет компанията Yahoo! обяви сключването на партньорски споразумения с големи американски телевизионни компании с идеята да затвърди завоюваната преднина на зараждащия се пазар на телевизори, свързани с интернет, предаде „Франс прес”. Новите телевизори имат за цел да позволят на телевизионните зрители да влизат в контакт в реално време с предпочитаните от тях програми.

"Това е следващата фаза за телевизията и според нас ние имаме стратегическо предимство, тъй като вече присъстваме на пазара от две години", заяви Ръс Шафър от Yahoo пред журналисти преди откриването на Изложението за потребителска електроника в Лас Вегас. "Това позволява един вид диалог в реално време между създателите и телевизионните зрители", обясни Шафър.

Първите телевизори, снабдени с мини програми Yahoo, наречени „уиджет”, бяха представени на изложението в Лас Вегас през 2009 г. и вече 6 млн. домакинства са оборудвани с тях. Yahoo! се надява броят им да достигне 8 милиона до март, когато ще бъдат пуснати в продажба интерактивните телевизори.

Тогава зрителите, гледащи футболен мач, ще могат да бъдат поканени да отгатнат победителя, или да намерят биографията на даден актьор по време на филм. В същото време рекламите ще бъдат насочени към определена категория потребители в зависимост от естеството на гледаната програма.

Японските производители Toshiba и Sony ще включат новата програма на Yahoo в моделите си за тази година, а благодарение на декодиращите устройства ще могат да се добавят нови функции на по-стари телевизори.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ