Най-креативните плакати на филми

Най-креативните плакати на филми

Освен в печатната реклама и в илюстрациите, рекламните специалисти по цял свят работят и по плакати на филми. Особено силни са визиите в американските киносалони, където успехът на маркетинг кампанията често определя колко гледан и печеливш ще е филмът.

Някои плакати, веднъж видяни, трудно се забравят. Други, покрай които минаваме пак след края на филма, отново впечатляват и подсилват ефекта на току-що преживяното.

Авторите в unstage.com съставиха списък на 150-те най-креативни плакати на филми, показвани на публиката в историята на киното. Някои от тях представят известни филми, които продължават да бъдат гледани десетилетия след излъчването им. Вероятно ще ги познаете. Други като творческа идея са много интересни, въпреки че продукцията, която стои зад тях – най-често хорър или драма, така и не е успяла да грабне вниманието на повече зрители и да се запомни.

В поредица от 5 епизода ще ви представим най-идейните от тези плакати. Започваме с първите 5.

"40 дни и 40 нощи" (2002)

"Бръснарят" (2001)

"Въздухът, който дишам" (2007)

"Да бъдеш Джон Малкович" (1999)

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията
Москва предаде на САЩ 350 страници документи за убийството на президента Джон Кенеди
До края на годината у нас трябва да има осем самолета F-16
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Качествено образование в пансионно училище в чужбина: новият език на успеха
Проблем: Япония отчете рекорден брой смъртоносни атаки на мечки срещу хора
Digital age: Техно пробиви и открития
Тръмп: Израел може да поднови боевете в Газа, ако "Хамас" не спази споразумението за прекратяване на огъня