Най-креативните плакати на филми

Най-креативните плакати на филми

Освен в печатната реклама и в илюстрациите, рекламните специалисти по цял свят работят и по плакати на филми. Особено силни са визиите в американските киносалони, където успехът на маркетинг кампанията често определя колко гледан и печеливш ще е филмът.

Някои плакати, веднъж видяни, трудно се забравят. Други, покрай които минаваме пак след края на филма, отново впечатляват и подсилват ефекта на току-що преживяното.

Авторите в unstage.com съставиха списък на 150-те най-креативни плакати на филми, показвани на публиката в историята на киното. Някои от тях представят известни филми, които продължават да бъдат гледани десетилетия след излъчването им. Вероятно ще ги познаете. Други като творческа идея са много интересни, въпреки че продукцията, която стои зад тях – най-често хорър или драма, така и не е успяла да грабне вниманието на повече зрители и да се запомни.

В поредица от 5 епизода ще ви представим най-идейните от тези плакати. Започваме с първите 5.

"40 дни и 40 нощи" (2002)

"Бръснарят" (2001)

"Въздухът, който дишам" (2007)

"Да бъдеш Джон Малкович" (1999)

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Освобождават Никола Саркози от затвора
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Кметът на София: Субсидията за градски транспорт на столицата липсва в проектобюджета
Обвинения: Висшите шефове на BBC подадоха оставки заради монтаж на реч на Тръмп
Бедни и богати: Различията в доходите между Източна и Западна Европа остават дълбоки
Economic Times: Шпиони на Пакистан са се опитали да откраднат технологията на руските ракети С-400
Фармацевтичният гигант Pfizer купува разработчик на препарати срещу затлъстяване за 10 млрд. долара
Прощално: Милиардерът Уорън Бъфет ще обяви последното си писмо до акционерите