Най-креативните плакати на филми

Най-креативните плакати на филми

Освен в печатната реклама и в илюстрациите, рекламните специалисти по цял свят работят и по плакати на филми. Особено силни са визиите в американските киносалони, където успехът на маркетинг кампанията често определя колко гледан и печеливш ще е филмът.

Някои плакати, веднъж видяни, трудно се забравят. Други, покрай които минаваме пак след края на филма, отново впечатляват и подсилват ефекта на току-що преживяното.

Авторите в unstage.com съставиха списък на 150-те най-креативни плакати на филми, показвани на публиката в историята на киното. Някои от тях представят известни филми, които продължават да бъдат гледани десетилетия след излъчването им. Вероятно ще ги познаете. Други като творческа идея са много интересни, въпреки че продукцията, която стои зад тях – най-често хорър или драма, така и не е успяла да грабне вниманието на повече зрители и да се запомни.

В поредица от 5 епизода ще ви представим най-идейните от тези плакати. Започваме с първите 5.

"40 дни и 40 нощи" (2002)

"Бръснарят" (2001)

"Въздухът, който дишам" (2007)

"Да бъдеш Джон Малкович" (1999)

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Борисов се срещна с Ердоган в Истанбул