Най-креативните плакати на филми

Най-креативните плакати на филми

Освен в печатната реклама и в илюстрациите, рекламните специалисти по цял свят работят и по плакати на филми. Особено силни са визиите в американските киносалони, където успехът на маркетинг кампанията често определя колко гледан и печеливш ще е филмът.

Някои плакати, веднъж видяни, трудно се забравят. Други, покрай които минаваме пак след края на филма, отново впечатляват и подсилват ефекта на току-що преживяното.

Авторите в unstage.com съставиха списък на 150-те най-креативни плакати на филми, показвани на публиката в историята на киното. Някои от тях представят известни филми, които продължават да бъдат гледани десетилетия след излъчването им. Вероятно ще ги познаете. Други като творческа идея са много интересни, въпреки че продукцията, която стои зад тях – най-често хорър или драма, така и не е успяла да грабне вниманието на повече зрители и да се запомни.

В поредица от 5 епизода ще ви представим най-идейните от тези плакати. Започваме с първите 5.

"40 дни и 40 нощи" (2002)

"Бръснарят" (2001)

"Въздухът, който дишам" (2007)

"Да бъдеш Джон Малкович" (1999)

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Имате лош шеф? Ето как да се справите
Politico: България и още 5 страни от ЕС блокират предложения на ЕК за санкции срещу Израел
Бившият бразилски президент Жаир Болсонаро е диагностициран с рак на кожата
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър