Три профила на потребителя на мобилния интернет

Три профила на потребителя на мобилния интернет

Хората, които използват мобилните си телефони, за да сърфират в интернет, попадат в три роли, пише сайтът kottke.org. Според класификацията на Google, те са постоянни, отегчени или в нужда.

Постоянните потребители са тези, които проверяват една и съща информация няколко пъти - например борсови резултати или прогнозата за времето.

Отегчените са тези, които чакат и имат време. Това са хората, които висят по летищата или гарите, както и тези, които седят сами в кафенета и заведения за хранене. Много от посещенията им в мрежата чрез мобилния телефон са случайни и уеб-сайтовете, в които попадат и остават са избрани на произволен принцип.

Първите два вида потребители често посещават и блогове.

В нужда са хората, които максимално бързо трябва да проверят нещо конкретно в интернет. Например тези, които търсят пътя до летището или най-близкия магазин.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
На днешната дата, 27 октомври. Мишкин ден, имен ден празнува Нестор
Най-богатият човек Африка иска да създаде най-голямата рафинерия в света в Нигерия
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Проф. Ива Христова: Пикът на грипа се очаква в края на януари
Зеленски: Украйна и съюзниците ѝ ще работят по план за прекратяване на огъня в следващите десет дни
Икономиката все още ли е „в добро състояние“? Пет въпроса към ЕЦБ
Светът на парите: Кои европейски страни имат най-много милиардери?