Три профила на потребителя на мобилния интернет

Три профила на потребителя на мобилния интернет

Хората, които използват мобилните си телефони, за да сърфират в интернет, попадат в три роли, пише сайтът kottke.org. Според класификацията на Google, те са постоянни, отегчени или в нужда.

Постоянните потребители са тези, които проверяват една и съща информация няколко пъти - например борсови резултати или прогнозата за времето.

Отегчените са тези, които чакат и имат време. Това са хората, които висят по летищата или гарите, както и тези, които седят сами в кафенета и заведения за хранене. Много от посещенията им в мрежата чрез мобилния телефон са случайни и уеб-сайтовете, в които попадат и остават са избрани на произволен принцип.

Първите два вида потребители често посещават и блогове.

В нужда са хората, които максимално бързо трябва да проверят нещо конкретно в интернет. Например тези, които търсят пътя до летището или най-близкия магазин.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Скритите причини за загубените продажби
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
На фокус в следващите седем дни: Среща на ОПЕК+ и потенциални нови сделки във фарма сектора
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
На днешната дата, 4 октомври. Рождениците днес