Три профила на потребителя на мобилния интернет

Три профила на потребителя на мобилния интернет

Хората, които използват мобилните си телефони, за да сърфират в интернет, попадат в три роли, пише сайтът kottke.org. Според класификацията на Google, те са постоянни, отегчени или в нужда.

Постоянните потребители са тези, които проверяват една и съща информация няколко пъти - например борсови резултати или прогнозата за времето.

Отегчените са тези, които чакат и имат време. Това са хората, които висят по летищата или гарите, както и тези, които седят сами в кафенета и заведения за хранене. Много от посещенията им в мрежата чрез мобилния телефон са случайни и уеб-сайтовете, в които попадат и остават са избрани на произволен принцип.

Първите два вида потребители често посещават и блогове.

В нужда са хората, които максимално бързо трябва да проверят нещо конкретно в интернет. Например тези, които търсят пътя до летището или най-близкия магазин.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Цитат на деня
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон