"Хайнекен" казва истината на жените

Скъпи дами, мъжете са склонни да говорят с часове за любимия си отбор и да определят степента на мъжественост на съдията вместо да коментирас вас пред приятелите си. Те просто предпочитат да говорат за футбол вместо за жени.
Това сочат данните от проучване, поръчано от един от най-големите производители на бира "Хайнекен" - официален спонсор на УЕФА и Шампионската лига. Резултатите са категорични - дори и при китайците футболът е предпочитана тема.
Футбола е любима тема за 88% от мъжете. На второ място се нарежда темата за жените - 45% от запитаните. Темата за работата е на трето място с 34%.
В изследването са участвали 5300 мъже от 15 страни на възраст между 25 и 40 години.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Микропредприятията могат да обменят до 10 000 евро пет дни преди 1-ви януари 2026 г.
Финанси |Какво ще се случи с капиталовия пазар след приемането на еврото?
Финанси |Автомобилният гигант Stellantis инвестира 10 милиарда долара в САЩ
Икономика |Производителят на Tefal намалява годишната си прогноза за печалба
Компании |910 лева е средният размер на пенсията за месец октомври
Общество |Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Техники за успех |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 6 до 12 октомври
Хороскоп |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
На днешната дата |Мощен циклон навлиза в Гърция. У нас се чакат обилни валежи, особено по морето
Свят |Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец
Общество |Над 300 000 души са засегнати от кризата с боклука в столичните райони "Люлин" и "Красно село"
Политика |

Коментари
Няма въведени кометари.