Чаят като извор на вдъхновение

Чаят като извор на вдъхновение

„Съставката теанин в чая ви помага да мислите по-бързо. Ето защо някои от най-големите творци в света пият този чай, докато работят.”

Това е основната идея на новата телевизионна реклама на най-продаваната марка чай в света - Lipton. Рекламата показва млад композитор, който създава музикалната си творба в момент на вдъхновение, докато пие чая Lipton Yellow Label. Видеоклипът попада в категорията „комедия”, защото показва как, докато пише нотите на творбата си, композиторът буквално спуска от небето озадачените музиканти в залата на оркестъра.

Телевизионният спот е поръчан специално за марката Lipton, която е собственост на англо-холандската корпорация Unilever, предлагаща едни от най-масовите храни, напитки и препарати в света. Рекламната кампания е изготвена от агенцията DDB Paris.

Видеорекламата можете да видите на адрес: https://www.youtube.com/watch?v=grFMxaidnmw

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
Визита в Шотландия: Тръмп предупреди Европа да спре „ужасното нашествие“ от мигранти
Пеевски: КПК трябва да бъде закрита, за да престанат фалшивите драматургии, че била бухалка
На днешната дата 26 юли. Имен ден празнуват Параскева, Парашкева
Сръбските власти затвориха ресторант на световния режисьор Емир Кустурица в eтноселото Дървенград
Нова епизод: Черният леопард забелязан до шуменския кв. „Мътница“, местните жители са предупредени
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
CNN: Сблъсъкът на астероида „Убиец на градове“ с Луната е опасен за сателитите и астронавтите