Чаят като извор на вдъхновение
„Съставката теанин в чая ви помага да мислите по-бързо. Ето защо някои от най-големите творци в света пият този чай, докато работят.”
Това е основната идея на новата телевизионна реклама на най-продаваната марка чай в света - Lipton. Рекламата показва млад композитор, който създава музикалната си творба в момент на вдъхновение, докато пие чая Lipton Yellow Label. Видеоклипът попада в категорията „комедия”, защото показва как, докато пише нотите на творбата си, композиторът буквално спуска от небето озадачените музиканти в залата на оркестъра.
Телевизионният спот е поръчан специално за марката Lipton, която е собственост на англо-холандската корпорация Unilever, предлагаща едни от най-масовите храни, напитки и препарати в света. Рекламната кампания е изготвена от агенцията DDB Paris.
Видеорекламата можете да видите на адрес: https://www.youtube.com/watch?v=grFMxaidnmw
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.