Щастието и други техники за оцеляване според Benetton
Различията между културите, бъдещето на новите медии и креативността на младите хора са в центъра на уникална изложба, представена от популярната модна марка United Colors of Benetton в Музея на дизайна в Лондон. Тя е под надслов "Щастието и други техники за оцеляване" и може да бъде видяна в лондонския музей до 13 април. След това ще бъде представена в големите магазини на Benetton в Лондон, Милано, Барселона и Париж.
Изложбата е вдъхновена от темите в трите последни броя на сп. Colors - "Щастие", "Мръсотия" и "Транспорт“, издавано от Farbrica – центърът за комуникационни изследвания на Benetton Group. Самата експозиция е рекламен арт проект на Benetton Group и фокусира вниманието върху жизненоважни въпроси, които изискват незабавни решения. По този начин брнадът иска да вдъхнови всички свои последователи да се включат активно в тези процеси като се опитат да променят себе си или начина си на живот.
Въпреки факта, че в днешно време технологиите се развива със скоростта на светлината и непрекъснато се появяват новаторски подходи за подобряване на качеството на човешкия живот, реалните положителни промени се случват много бавно, смятат от Benetton. "Всяка година от диария - банално стомашно разстройство умират повече деца, отколкото от СПИН, малария и туберкулоза, взети заедно. Въпреки, че вече знаем как да произвеждаме гориво от фъстъчено масло например, 90% от съвременния транспорт зависи от петролните резерви, които неумолимо намаляват. Въпреки финансовата криза, светът става по-богат, но докато четете това, седем души извършват опит за самоубийство и един от тях успява", гласи идейната концепция на проекта.
Посетителите на изложбата в лондонския музей на дизайна ще могат да се запознаят със "селски робот" от Китай, ще научат какво ни е нужно за да преживеем енергийната криза. А в тон с темата за оцеляване със собствени сили са представени и колекции от самоделни приспособления и машини, събрани от цял свят.
За тези, които нямат възможност да посетят изложбата на живо е разработена специална дигитална версия. Върху прозорците на магазините на марката в европейските градове ще бъдат прожектирани видеоклипове и артистични анимации (Benetton Live Windows). Ще бъде включена система от видеостени с излъчване на кадри с висока резолюция. Така, обикновените прозорци на магазините ще се трансформират във високотехнологични мултимедийни екрани. Организаторите на изложбата обещават нов вид потребителско изживяване за всеки отделен посетител.
Посетителите на магазините Benetton Icon Stores ще бъдат въведени в серия от истории на цветовете. Става дума за изненадващо пътуване през навиците ни и вътрешните ни противоречия, разказват авторите на проекта.
За тези, които няма да успеят да посетят магазините на Benetton в големите европейски градове, където изложбата ще се помещава, в сайта си сп. Colors представя основни моменти от изложбата. Някои от илюстрациите и размислите под тях ви представяме тук.
Ркламният арт проект на Benetton Group, разработен от Fabrica, наскоро спечели и наградата Gold Apex в категорията Продажби на дребно в Лас Вегас по време на дигиталното изложение в града Digital Signage Expo, смятано за събитие номер 1 в областта на интерактивната технология и сектора на дигиталните инструменти.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.