All Channels с нова престижна статуетка
Кампанията на All Channels Communication Group и Мтел „Отвличането на Twitter профила на Мтел“ спечели международно отличие. Наградата е в категория „Най-добро използване на Twitter“ на престижните In2 SABRE Awards 2016.
„Отвличането на Twitter-а на Мтел“ се пребори за отличието с над 100 кандидатури на комуникационни компании от Европа, Близкия Изток и Африка, съобщават от агенцията. Ефективността на кампанията бе отличена от международното жури, което я нареди и сред петте най-силни в социалните медии за 2015 г., в рамките на SABRE Awards EMEA 2016 (вкл. Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn и YouTube). Това се случи седмица, след като същият проект бе обявен и за “Най-добра онлайн кампания за 2015 година“ от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).
„Отвличането“ на туитър профила на Мтел имаше за цел да зададе един нов, различен тон на комуникация между компанията и нейните последователи в социалната мрежа, като замени строго корпоративния тон на разговор с приятелско, забавно и близко до потребителите отношение. Неслучайно кампанията беше проведена през нощта на 31-ви март срещу 1-ви април - Деня на шегата. „Отвличането“ премина под слогана #ТиГониш, като само в нощта на инициативата повече от 400 души последваха профила на Мтел в социалната мрежа, а шеговитият диалог с Twitter общността помогна на компанията да намери по-близък тон на комуникация с потребителите.
Екипът на All Channels получи и друго признание от международното жури, този път за цялостната си работа като комуникационна агенция – за първи път в историята на SABRE Awards EMEA независима българска PR компания попадна сред петте най-добри агенции в Източна Европа. Освен това компанията беше отличена и за друга инициатива „All Channels Xcelerator“ – проект, който подкрепя както финансово, така и логистично, практическата реализация на творчески бизнес идеи на служителите ѝ.
Наградите In2 SABRE Awards признават постижения в разнообразни категории от въвеждането на иновации, управлението на връзки с обществеността и маркетинга. Акцентът е върху създаването на съдържание. Победителите в отделните категории бяха наградени на официална церемония в Берлин. В престижния конкурс тази година участие взеха над 2400 заявки от Европа, Близкия Изток и Африка. Те бяха оценени от жури в състав от над 40 професионалисти в сферата на комуникациите от страни като САЩ, Великобритания, Австрия, Индия и България.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.