Кои социални платформи работят най-добре за всяка индустрия (Инфографика)
Екипът от Khoros наскоро извърши задълбочен преглед на демографията на социалните платформи и въз основа на своите констатации те публикуваха инфографика, която очертава най-добрите и най-лошите платформи за марки във всеки отрасъл, пише socialmediatoday.com.
Но както при всички неща в дигиталния маркетинг, всичко зависи от конкретния случай. Без съмнение има марки за търговия на дребно, които са постигнали огромен успех в Twitter, например, който според Khoros не е най-подходящ за туитове. Много неща се свеждат до индивидуалния подход и стратегия на всеки бизнес и като се има предвид това, вероятно няма категоричен начин да се каже, че вашият бизнес не трябва да се занимава с една или друга платформа.
Личните събития отново са в разгара си, но виртуалните събития все още процъфтяват. Ако можете да намерите вашата аудитория там и тя съответства на вашия подход към съобщенията, тогава ръководства като това всъщност нямат значение, коментират авторите на статията. Екипът на Khoros подчертава, че въз основа на демографски анализ на потребителите, тенденции и други фактори можете да използвате инфографиката като ръководство, за да подобрите стратегията си.
За повече информация разгледайте инфографиката.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.