Кои социални платформи работят най-добре за всяка индустрия (Инфографика)

Кои социални платформи работят най-добре за всяка индустрия (Инфографика)

Екипът от Khoros наскоро извърши задълбочен преглед на демографията на социалните платформи и въз основа на своите констатации те публикуваха инфографика, която очертава най-добрите и най-лошите платформи за марки във всеки отрасъл, пише socialmediatoday.com

Но както при всички неща в дигиталния маркетинг, всичко зависи от конкретния случай. Без съмнение има марки за търговия на дребно, които са постигнали огромен успех в Twitter, например, който според Khoros не е най-подходящ за туитове. Много неща се свеждат до индивидуалния подход и стратегия на всеки бизнес и като се има предвид това, вероятно няма категоричен начин да се каже, че вашият бизнес не трябва да се занимава с една или друга платформа.

Личните събития отново са в разгара си, но виртуалните събития все още процъфтяват. Ако можете да намерите вашата аудитория там и тя съответства на вашия подход към съобщенията, тогава ръководства като това всъщност нямат значение, коментират авторите на статията. Екипът на Khoros подчертава, че въз основа на демографски анализ на потребителите, тенденции и други фактори можете да използвате инфографиката като ръководство, за да подобрите стратегията си.

За повече информация разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

El Pais: ЕС нарича срещата Тръмп - Путин в Будапеща „политически кошмар“
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
The Wall Street Journal: САЩ обмислят премахване на тарифите за стоки, които не се произвеждат в страната
Продажбата вече не е достатъчна - време е да се предизвикат емоции
Нобелов лауреат по физика, с важен принос в науката на XX в., почина на 103 години
На днешната дата, 19 октомври. Ден на българския лекар
Важни решения по пътя към успеха
Търг в Женева представя диамант за 9 млн. долара и скъпоценности на фамилията Вандербилт