Любимата марка на поколението Z
Любимата марка на поколението Z
Маркетинг
Обновена 18:25ч., 05.12.2022
Спортният бранд Nike с голяма преднина се класира на първо място сред любимите марки на поколението Z, съобщава BoF.
Това сочат резултатите от проучване на BoF Insights в партньорство с Juv Consulting сред близо 1000 потребители от поколението Z в САЩ, целта на което е да се установи кои са любимите им марки. 22% от анкетираните посочват Nike. На второ място е Gucci с 12% от гласовете. Това е единствената луксозна марка, която се появява в Топ 10 на проучването. Adidas е на трето място с 11% от гласовете.
Топ 5 включва още H&M (10%) и Zara (9%). На шесто място е Levi's (5%), следван от American Eagle, Forever 21, Urban Outfitters, Shein, Aritzia и A&F с 4%.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Pedigree заложи на AI в кампанията за осиновяване на домашни любимци
Маркетинг |
Обновена 01:13ч., 20.04.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 20.04.2024
Със 100 километра в час в грешната посока
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 20.04.2024
На днешната дата, 20 април. 148 години от Априлското въстание
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 20.04.2024
The Economist: Украйна е инвестирала в дронове, способни да долетят до Сибир
Свят |
Обновена 20:00ч., 19.04.2024
Със 100 километра в час в грешната посока
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 20.04.2024
На днешната дата, 20 април. 148 години от Априлското въстание
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 20.04.2024
Pedigree заложи на AI в кампанията за осиновяване на домашни любимци
Маркетинг |
Обновена 01:13ч., 20.04.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 20.04.2024
Уволниха британски депутат заради парти с нацистки униформи
Свят |
Обновена 13:54ч., 18.12.2011
Кои са 5-те най-добри армии в света
Свят | Advertorial |
Обновена 15:15ч., 23.09.2016
Шанхай на контрастите (фоторазходка)
Маркетинг | Advertorial |
Обновена 18:11ч., 11.09.2012
The Economist: Украйна е инвестирала в дронове, способни да долетят до Сибир
Свят |
Обновена 20:00ч., 19.04.2024
Коментари
Няма въведени кометари.