Любимата марка на поколението Z

Маркетинг
Обновена 18:25ч., 05.12.2022
Спортният бранд Nike с голяма преднина се класира на първо място сред любимите марки на поколението Z, съобщава BoF.
Това сочат резултатите от проучване на BoF Insights в партньорство с Juv Consulting сред близо 1000 потребители от поколението Z в САЩ, целта на което е да се установи кои са любимите им марки. 22% от анкетираните посочват Nike. На второ място е Gucci с 12% от гласовете. Това е единствената луксозна марка, която се появява в Топ 10 на проучването. Adidas е на трето място с 11% от гласовете.
Топ 5 включва още H&M (10%) и Zara (9%). На шесто място е Levi's (5%), следван от American Eagle, Forever 21, Urban Outfitters, Shein, Aritzia и A&F с 4%.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Honda ще открие завод за мотоциклети в турския град Измир
Компании |Най-добрите и най-лошите инвестиции на Уорън Бъфет
Финанси |МВФ препоръча на Украйна да вдига данъците
Икономика |По нова методика ще се изчислява цената на тока от 1 юли
България |Премиерът на Франция посочи държавния дълг и слабото производство като тежките проблеми пред икономиката
Икономика |Столичната община търси студенти за платени стажове в детските градини
Общество |На днешната дата, 5 май. Рождениците днес
На днешната дата |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 5-ти до 11-ти май
Хороскоп |Тръмп реже $6 млрд. от бюджета на НАСА
Наука и Здраве |Първи резултати от Румъния: Националистът Джордже Симион печели първия тур
Политика |Помагат ли физическите упражнения за лечението на рак?
Наука и Здраве |Цитат на деня
Цитат на деня |Погрешните схващания за психологическата безопасност
Мениджмънт |

Коментари
Няма въведени кометари.