Любимата марка на поколението Z

Спортният бранд Nike с голяма преднина се класира на първо място сред любимите марки на поколението Z, съобщава BoF.
Това сочат резултатите от проучване на BoF Insights в партньорство с Juv Consulting сред близо 1000 потребители от поколението Z в САЩ, целта на което е да се установи кои са любимите им марки. 22% от анкетираните посочват Nike. На второ място е Gucci с 12% от гласовете. Това е единствената луксозна марка, която се появява в Топ 10 на проучването. Adidas е на трето място с 11% от гласовете.
Топ 5 включва още H&M (10%) и Zara (9%). На шесто място е Levi's (5%), следван от American Eagle, Forever 21, Urban Outfitters, Shein, Aritzia и A&F с 4%.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.