Любимата марка на поколението Z

Любимата марка на поколението  Z

Спортният бранд Nike с голяма преднина се класира на първо място сред любимите марки на поколението Z, съобщава BoF.

Това сочат резултатите от проучване на BoF Insights в партньорство с Juv Consulting сред близо 1000 потребители от поколението Z в САЩ, целта на което е да се установи кои са любимите им марки. 22% от анкетираните посочват Nike.  На второ място е Gucci с 12% от гласовете. Това е единствената луксозна марка, която се появява в Топ 10 на проучването. Adidas е на трето място с 11% от гласовете.

Топ 5 включва още H&M (10%) и Zara (9%). На шесто място е Levi's (5%), следван от American Eagle, Forever 21, Urban Outfitters, Shein, Aritzia и A&F с 4%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Джей Ди Ванс намекна за изтегляне на американските войски от Германия поради опасения за свободата на словото 
Безпрецедентно: Тръмп уволни най-висшия американски военен и още петима генерали и адмирали
В Китай откриха нов коронавирус, потенциално заразен за хората
Едно правило, което ще ви помогне да подобрите паметта си
Учени откриха, че ядрото на Земята не е толкова твърдо, колкото са предполагали
Зеленски си е "възвърнал надеждите" за споразумение със САЩ след разговор с Кийт Келог в Киев
Неизвестно за известните: Изобретател от Великобритания видя много пари в праха и боклука
На днешната дата, 22 февруари