Любимата марка на поколението Z

Любимата марка на поколението  Z

Спортният бранд Nike с голяма преднина се класира на първо място сред любимите марки на поколението Z, съобщава BoF.

Това сочат резултатите от проучване на BoF Insights в партньорство с Juv Consulting сред близо 1000 потребители от поколението Z в САЩ, целта на което е да се установи кои са любимите им марки. 22% от анкетираните посочват Nike.  На второ място е Gucci с 12% от гласовете. Това е единствената луксозна марка, която се появява в Топ 10 на проучването. Adidas е на трето място с 11% от гласовете.

Топ 5 включва още H&M (10%) и Zara (9%). На шесто място е Levi's (5%), следван от American Eagle, Forever 21, Urban Outfitters, Shein, Aritzia и A&F с 4%.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

NATO се готви за едновременен конфликт с Русия и Китай през следващите две години
Прашутистът, който скочи от стратосферата, загина при полет с парапланер
Словакия ще спре да блокира одобрението на 18-ия пакет от санкции на ЕС срещу Русия
На днешната дата, 18 юли. 188 години от рождението на Васил Левски
Спряха шести блок на АЕЦ "Козлодуй" за планиран ремонт
Бившата номер едно в световния тенис Мария Шарапова продава къщата си в САЩ за 25 милиона долара
Тръмп нареди на правосъдното министерство да предостави още документи по случая с Епстийн
Времето: Топло със силен вятър от запад-северозапад