Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Британският регулатор ще следи и интернет рекламата
Медийният регулатор във Великобритания, The Advertising Standards Authority (ASA) увеличи правомощията си, обхващайки онлайн пространството.
От 01 март 2011 г. британските реклами в интернет ще бъдат следени и санкционирани толкова стриктно, колкото тези в традиционните медии, отбеляза BBC. Освен това ASA ще има право да забранява маркетингови съобщения в социалните мрежи Facebook и Twitter.
През 2009 г. регулаторният орган получи над 3 500 оплаквания от британски граждани, 75% от които критикуваха подвеждащо рекламно съдържание. Половината от подадените жалби се оказаха извън медиите, които регулаторът има право да санкционира.
По думите на говорителя на ASA, следенето на интернет рекламата е голяма стъпка, която е наложена, защото за хората няма значение разликата във вида на рекламите по телевизията и тези в интернет. От регулатора обещаха, че ще подхождат еднакво стриктно и критично към съдържанието в различните видове медии.
Ограниченията няма да се отнасят за журналистическите публикации в интернет, а само за рекламите, с цел да се предпази свободата на словото.
В основата на рекламните рестрикции стои идеята за протекция на физическото и психическото здраве и морала на децата и уязвимите в аудиторията.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.