Жените все по-щедри при онлайн пазаруване на храна

Жените все по-щедри при онлайн пазаруване на храна

Харесва ни да споделим уюта на дома със семейство и приятели, но последни проучвания доказват, че все по-често предпочитаме да ни доставят храна за вкъщи, отколкото сами да сготвим за любимите си хора, съобщават от foodpanda.

Представителите на нежния пол са около половината от потребителите на тази услуга, а за година броят на заявките, направени от дами, бележи ръст от 15 %. Най-популярният избор на жените при онлайн пазаруване на храна са салатите, а най-предпочитаният тип кухня – италианската. Почти всички поръчки на торти – над 80%, също се правят от нежния пол.

Мъжете пък предпочитат кухня тип фаст фууд, както и да се хранят в по-късните часове. Топ храни за тях са бургерите и пицата. Италианската кухня се утвърждава като унисекс избор.

Анализ на данните на компанията сочи, че в много случаи дамите поръчват за цялото семейство, като това е причината средната стойност на поръчките да е по-висока от тази при мъжете – 32 спрямо 30 лева. В месеците с повече празнични дни разликата достига до 4 лева. Жените поръчват най-често в петък, а мъжете – в събота.

Само за няколко месеца заявките през мобилни устройства бележат ръст от 250 на сто. Изследванията в световен мащаб показват, че бизнесът с доставка на храна за дома и офиса расте постоянно, достигайки обем от 70 млрд. долара. Според прогнозите на международните експерти през 2020 година повечето от заявките вече ще се правят през интернет.


 


 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ