Край на отоплителния сезон и в Пловдив

ЕVN България Топлофикация започва спиране на топлоподаването за отопление в Пловдив. Дейностите по изключването на съоръженията ще бъдат поетапни в рамките на няколко дни.
Спирането на парното е съгласно условията от Наредба за топлоснабдяването – средната денонощна температура на външния въздух в три последователни дни е над 12 градуса, както и дългосрочната прогноза за времето, която дава информация за повишаване на температурите.
Спирането на отоплението ще стане по график в следния ред:
- жилищни сгради,
- обществени сгради,
- детски и здравни заведения, училища.
При евентуално последващо понижение на температурите е необходимо упълномощените лица да уведомят дружеството, в случай че живущите в съответната сграда имат желание централното отопление да бъде пуснато отново. Сигналите за това могат да бъдат подадени в денонощния телефонен център на дружеството, както и във всеки един от трите EVN Офиса в Пловдив.
Вчера „Топлофикация София” обяви край на отоплителния сезон и започна поетапно изключване на парното.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Денят в цифри
България |360-градусова оценка: Стоян Радев за Гроздан Караджов
Политика | Advertorial |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.