All Channels е новата пиар агенция на Мтел
Новата пиар и дигитална агенция на най-големия телеком у нас Мтел е All Channels.
Звената й All Channels | PR и All Channels | Interaction поемат обслужването на информационната и комуникационна програма на компанията. Те ще отговарят както за външните и вътрешните й комуникации, така и за онлайн репутацията на оператора.
Конкурсът за избор на комуникационен партньор на Мтел стартира през април 2014 г. В него участваха седем пиар агенции.
"Богатият опит в предоставянето на интегрирани комуникационни решения, креативните идеи и ефективните презентационни умения бяха основен фактор при избора на агенция", посочват от All Channels.
Досега обслужваща агенция на оператора беше “Грейн адвъртайзинг”, която в последните години помогна на Mtel да се утвърди на телеком пазара в България като лидер и да инициира тенденции, който останалите играчи следват.
All Channels Communication Group е създадена през 2001 г. като класическа пиар агенция. През годините се разви до група, обхващаща пълния спектър на комуникационни услуги. В момента има няколко обособени комуникационни звена - All Channels | PR, All Channels | Advertising, All Channels | Interaction, All Channels | Activation и Symmetric Communications Consultancy. Носител е на наградата „Агенция на годината“, присъдена от Българската Асоциация на ПР Агенциите за 2012, 2013 и 2014 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.