Най-голямото издание на Digital4Sofia досега привлече над 900 професионалисти

Най-голямото издание на Digital4Sofia досега привлече над 900 професионалисти

На 5 юни 2025 г. София Тех Парк беше домакин на Digital4Sofia PRO Marketing Conference 2025 – най-мащабното издание на конференцията до момента. Събитието събра водещи български и международни експерти в дигиталния бранш, успешни предприемачи, маркетолози и собственици на различни бизнеси. То отбеляза първата съвместна инициатива на тазгодишните организатори – Digital4 Network и DigitalPRO. Конференцията започна малко преди 10:00 ч. с официално откриване от организаторите Любомир Атанасов, Преслав Бобев и Стилиян Запорожанов.

“В лицето на DigitalPRO и в лицето на Digital4 аз виждам една огромна симетрия, общи цели и обща визия, с която заедно можем да помогнем на хиляди хора, да подобрят качеството си на живот и да развият своите дигитални умения. Смятам, че това събитие е доказателство, че едно партньорство може да покаже, че заедно можем повече”, сподели по време на откриването Стилиян Запорожанов. 

Форматът на тазгодишната конференция беше надграден спрямо миналогодишните издания с богата паралелна програма в три тематични зали, сред които за първи път – DigitalPRO Workshops, посветена на практически обучения за начинаещи в дигиталния маркетинг. Участниците имаха възможност да избират между разнообразие от панелни дискусии и лекции, подбрани спрямо актуалните тенденции в индустрията и съобразени с различни нива на опит и интереси.

В зала 1 – DigitalPRO Workshops силен интерес предизвика лекцията „Как да създадем ангажиращо видео за социални медии“ с Виктор Динев и Николай Ненов, които разкриха ключовите механизми зад „вирусното“ съдържание в TikTok. Те представиха ефективни видео формати с висока ангажираност и подчертаха ролята на емоционалния контекст. Основното им послание беше ясно: автентичността води до резултати, а изборът на формат трябва да отговаря на ясно дефинирани цели и търсени реакции от аудиторията.

В зала 2 – Marketing Leaders Talks, сцена за лидерски дискусии с участието на ключови фигури от индустрията, силен интерес предизвика панелът „Influencer Marketing Talks 2025 – Влияние, доверие и реални резултати“. Под модерацията на Ния Коцева, на сцената излязоха добре познатите инфлуенсъри Наум Шопов, Теа Минкова и Изабел Овчарова, които обсъдиха предизвикателствата и възможностите при сътрудничеството между създатели на съдържание и брандове. Гледната точка от страна на брандовете представи Васил Цветков. Участниците говориха открито за натиска да се публикува често, стремежа към автентичност и предизвикателствата, свързани с алгоритмите на платформите. Засегната беше и темата за личното израстване на инфлуенсърите и как с времето се променят техните ценности и аудитория. Всички подчертаха колко важно е да се изгражда доверие и стабилна връзка с хората, които ги следват – основата за дългосрочни и смислени партньорства с брандове.

Зала 3 – AI & Performance Arena обедини технологични стратегии с вдъхновяващи примери от практиката и се превърна в сцена за водещи фигури в сферата на изкуствения интелект, онлайн рекламата и електронната търговия.

Един от първите лектори – предприемачът Огнян Попов – акцентира върху това как се изгражда успешен бранд с минимален рекламен бюджет. По думите му, в основата на всеки устойчив бизнес стои ясното разбиране за реална обществена нужда. „Трябва да има проблем, за да бъде решен“, подчерта той и добави, че успехът не зависи от големината на бюджета, а от способността да създадеш стойност за клиента и да комуникираш ясно какви конкретни проблеми решаваш.

По-късно в програмата вниманието беше привлечено от лекцията на Terry Kyle, който представи историята и мотивацията си за изграждането на иновативен приют за бездомни кучета върху терен от 27 000 кв.м. в западна България – проект, който съчетава грижа за животните с образователни и дигитални инициативи. Terry Kyle подчерта, че младите хора са най-възприемчивата и активна аудитория за социални каузи – затова и фокусът му е именно върху тях. Според него приютът трябва да предложи не просто помощ за животните, а позитивно преживяване за младите, което оставя следа и ги вдъхновява за дългосрочна ангажираност. Сред най-ефективните „маркетинг оръжия“ Kyle открои качественото видео съдържание, което предава емоция и изгражда доверие.

Експо зоната на Digital4Sofia се превърна в оживено място за професионални срещи, където 17 водещи бранда представиха своите продукти и услуги. По време на кафе паузите пространството се изпълваше със стотици ентусиазирани участници, готови за нови запознанства, вдъхновяващи разговори и възможности за бъдещи партньорства.

Конференцията завърши с разиграването на томбола с награди и коктейл, който предостави възможност за нетуъркинг в неформална среда за всички притежатели на премиум билет или Connect CARD.
 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Цитат на деня