Защо пиарът е бъдещето на SEO
ПР и събития
Обновена 01:10ч., 07.09.2014
Стратегиите за оптимизация на интернет търсенето (SEO) и най-добрите практики в това поле се промениха толкова много в последните години, че индустрията започва да се влива в друг популярен маркетингов бранш – пиарът.
Всъщност, някои анализатори предвиждат, че оптимизацията на търсенето в интернет днес е много повече пиар дейност, отколкото нещо друго. Макар че става дума за техническа работа и "ключови думи".
Има доводи, подкрепящи това. Например следното:
- Както SEO, така и пиарът имат за цел да направят някой бранд по-видим и надежден. Разликата между двете е, че SEO се занимава с покачване в резултатите от интернет търсенето, докато пиарът полага усилия външния свят да заговори за бранда. Но целта на двете и начините да я постигнат остават по-сходни от всякога. Ето защо има няколко причини оптимизацията на търсенето в мрежата да се придвижва все повече към бъдеще на пиар дейност. И да се влива в пиара.
- SEO практиките в момента акцентират повече върху качеството, отколкото върху количеството на линковете и съдържанието. Пиар специалистите имат нужда от оптимизация, за да изтъкват качествените публикации в своя полза. Те вече са установили връзки с SEO професионалистите и с медийните организации. С помощта на двете могат да издигат нагоре в мрежата линкове, които придават тежест на бранда. Затова връзките им с SEO стават толкова важни, колкото с медиите.
- Успехите на бранда в социалните медии могат да доведат и до по-големи SEO успехи. Пиар професионалистите знаят как да използват социалните медии, за да свързват бранда с повече партньори и лидери на мнение. Това може да бъде от полза за резултатите в търсенето в Google. Едно споделено съобщение в Twitter за фирмата от някой експерт, появило се при търсене в мрежата, може да означава още много погледи, отправени към бизнеса.
- Пиарите имат уникален поглед какво иска да чете аудиторията. Те знаят какво чете тя в момента. SEO експертите прекарват повече време анализирайки данни, вместо в усилия да разбират поведението на публиката. Така че знанията на пиарите могат да са от полза, за да се създава по-интересно и ангажиращо съдържание, което е по-вероятно да се споделя. Двете професионални полета и в това отношение може да си бъдат полезни.
- Оптимизацията става все по-свързана със споменаване на бранда и възприемането му като авторитет. Става очевидно, че линкове от пиар връзки може да помогнат на компаниите да се позиционират като авторитет в индустрията си.
В заключение: Явно е, че много пиар практики и умения са невероятно полезни за оптимизацията при търсене онлайн. Както пиарът, така и SEO все още имат свои отделни инициативи. Ключът е в създаването на баланс и връзка, така че двете да могат да си помагат.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Фотогалерия: Коледа в Уиндзор
Фотогалерия |
Обновена 20:00ч., 22.11.2024
Мишел Барние призова за европейско "събуждане"
Политика |
Обновена 19:40ч., 22.11.2024
Bosch съкращава 5550 работни места заради проблемите в германския автомобилен сектор
Компании |
Обновена 19:25ч., 22.11.2024
Денят в цифри
България |
Обновена 19:10ч., 22.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
Китай обяви, че е открил огромни залежи на злато за 82,8 милиарда долара
Икономика |
Обновена 19:25ч., 21.11.2024
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за силен вятър в цялата страна
България |
Обновена 07:30ч., 22.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:30ч., 22.11.2024
Статуквото срещу иновацията – уроци за „мениджъра на промяната“
Мениджмънт |
Обновена 00:15ч., 22.11.2024
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна
Свят |
Обновена 11:41ч., 21.11.2024
Украйна: Изстреляната от Русия далекобойна ракета е с шест бойни глави
Политика |
Обновена 16:15ч., 22.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.