Италианец е новият творчески директор на Публисис София
Италианецът Рафаеле Чезаро е новият творчески директор на Публисис София, част от Публисис Груп - най-голямата група от специализирани агенции за маркетингови комуникации в България. Чезаро има повече от 25 години опит в сферата на графичния дизайн, рекламата и интегрираните маркетингови комуникации в Италия, САЩ, Португалия, Германия, Бразилия и Испания.
Рафаеле Чезаро завършва изящни изкуства в Кремона, Италия, след което продължава образованието си в Международния колеж по изкуства и наука в Милано и Училището по визуални изкуства в Ню Йорк.
Започва кариерата си в рекламната агенция Armando Testa Group, след което работи като графичен дизайнер във Versace. През 1996 заема позицията на арт директор в рекламната агенция Leo Burnett в Милано, Италия, където бързо се издига до творчески директор и повече от 10 г. реализира глобални творчески кампании за имена като Coca-Cola, Nestle, Philip Morris, Fiat, Procter&Gamble, Samsung, Nivea, Saab, Pirelli, Unilever, Nissan, Henkel и Apple в Рим, Лисабон, Мадрид, Маями и Сао Пауло. Кариерата на Чезаро продължава като творчески директор в агенциите TBWA Worldwide и Lowe Pirella Fronzoni, с успешно реализирани проекти в Рим, Милано, Париж и Хамбург.
Рафаеле Чезаро е носител на множество престижни награди в сферата на визуалните изкуства и комуникацията, включително отличия от Golden Drum, Midas Awards и Epica.
„Радвам се, че Публисис Груп ми гласуваха доверие, тъй като отдавна имам амбиция да работя в Източна Европа, която за мен е изключително място за творчество и реклама. “ – заяви Рафаеле Чезаро. „Вярвам, че заедно с талантливите хора, които работят в Публисис ще отговорим на очакванията на бизнеса за иновативен творчески подход, който да генерира високи резултати“ – добави той.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.