Кога да свикате пресконференция
ПР и събития
Обновена 01:13ч., 16.12.2014
Пресконференциите не са лесно за организиране събитие. Освен това не са и евтино. Затова не бива да са случайни.
Важно е когато се свикват, да има повод. Ако дадена компания провежда пресконференции всяка седмица, скоро инициативите й за медиите ще се изчерпят от съдържание и ще станат напълно безсмислени.
Кога си струва да се поканят журналистите на среща? Този въпрос често си задават както пиар отделите в компаниите, така и обслужващите агенции.
Ето няколко точни ориентира:
- Ако се питате това, значи най-вероятно няма нужда. Пресконференция трябва да се организира когато има наистина голяма новина, съветва MarketingAbout. Медийните събития на всяка уважаваща се компания или държавна служба се провокират единствено, когато има да се оповести нещо голямо, нещо, към което ръководството би искало да привлече вниманието на масмедиите. В политиката това най-често е кандидатурата на представител на дадена партия за местен държавен пост или за парламента. (Въпреки, че съчетаването на политиката с шоуто по света в последните години доведе до ефект по-често да се появяват поводи за пресконференции.) В бизнеса – големите сливания или фалитите са новините, които наистина заслужават организирането на среща с медиите. Както и социалните инициативи.
- Когато новината е гореща. Трябва да става дума за нещо, случило се току-що, напомнят още американските пиар специалисти. И внимавайте, преди пресконференцията не бива да има изтичане на информация, което да я обезсмисли и подхрани слухове.
- Когато телефонът не спира да звъни. Ако репортерите ви търсят цял ден по някакъв повод и се чудят кога ще направите изявление, това е най-подходящият момент да организирате пресконференция. Очевидно има нужда и сте в ситуация, в която събитието ще ви помогне да изясните имиджа си, няма да е просто поредната рекламна акция за набиране на внимание.
- Винаги имайте предвид кога правите срещата. Внимавайте, ако я свиквате в хода на активни политически събития, например докато в страната предстоят избори. Тогава пресконференцията на компания или организация, свързана с тема извън политиката, би била значително засенчена. Или би се асоциирала с предизборната кампания на някоя от партиите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Три начина за насочване към нишови пазари
Маркетинг |
Обновена 01:15ч., 03.01.2025
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 03.01.2025
Големите мечти могат да разкрият пълния ви лидерски потенциал
Лидерство |
Обновена 00:15ч., 03.01.2025
На днешната дата, 3 януари
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 03.01.2025
90% от продадените нови автомобили в Норвегия през 2024 г. са електрически
Автомобили |
Обновена 20:20ч., 02.01.2025
Големите мечти могат да разкрият пълния ви лидерски потенциал
Лидерство |
Обновена 00:15ч., 03.01.2025
Три начина за насочване към нишови пазари
Маркетинг |
Обновена 01:15ч., 03.01.2025
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 03.01.2025
90% от продадените нови автомобили в Норвегия през 2024 г. са електрически
Автомобили |
Обновена 20:20ч., 02.01.2025
На днешната дата, 3 януари
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 03.01.2025
Да, вие наистина израствате, макар да стоите на едно и също място
Техники за успех |
Обновена 00:16ч., 10.10.2018
Когато служител нарушава неписаните правила
Бизнес | Advertorial |
Обновена 00:05ч., 25.10.2010
Как се декларират доходи от криптовалута
Финанси | Advertorial |
Обновена 14:15ч., 06.03.2021
Коментари
Няма въведени кометари.