Модели участват в секси реклама, когато нещата се объркват…
Привлекателни манекени са поканени да участват във видео реклама за бранд, чиято идея е да накара хората да се чувстват максимално секси. Страхотно изглеждащите мъже и жени застават под прожектори на снимачната площадка и режисьорът ги моли да четат реплики, които им се показват на големи табели, с възможно най-секси глас, поглед, излъчване.
Първоначално нещата вървят нормално за рекламната и модна индустрия. Моделите се представят секси, казват си репликите. Внезапно обаче ситуацията става странна. На табелите започват да се появяват реплики като „Почти 800 майки и 18 000 малки деца умират всеки ден от предотвратими болести” или „През 2012 г. 6,6 милиона деца под 5-годишна възраст умират. Повечето от тях са в уязвими и конфликтни райони на света и смъртта им е могла да бъде предотвратена”.
Някои от моделите се разстройват и напускат смутено снимачната площадка. Въпросът на повечето е „Искате да кажа това секси?”. Други не се отказват и опитват да изрекат с възможно най-привлекателен поглед и тон тези фрази, както и думи като „диария”, „пневмония”, „малария”.
Оказва се, че кампанията не е за секси моден бранд, а за международната организация за защита на децата Save the Children. При това посланието й е доста смислено.
Ето и видео, което отразява експеримента. Идеята е на продуцентска компания Big Block Live, САЩ.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.