Обявиха победителите в PR Приз 2014

Обявиха победителите в PR Приз 2014

Обявиха победителите в PR Приз 2014

Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) отличи постиженията на пиар практиците у нас през последната година. На официална церемония в столичния хотел „Хилтън” то раздаде за 14-и път годишните си награди PR Приз. 

През 2014 г. за отличията се състезаваха 48 проекта в 13 от 14-те конкурсни категории, обявени от БДВО. Един от големите победители бе проектът на All Channels Communication Group „Писмо за промяна” (Mail for change). Той получи признание по-рано тази година и в международния конкурс SABRE EMEA Awards. Изработен е за Българската асоциация за невромускулни заболявания (БАНМЗ) и провокира внимание с обява в eBay, в която 14-годишният Александър предложи органите си за продан. Обявата беше фалшива и имаше за цел да припомни, че в България живеят над 5000 души с мускулни заболявания и дистрофия, чиито живот може да бъде удължен чрез закупуването на дихателни апарати, рехабилитация и помощта на лични асистенти. 

Проектът взе две първи награди в категориите „CSR проект – нестопански сектор” и „Онлайн комуникации”, както и специалната награда на журито „Проект-послание”. All Channels получи първа награда и в категорията „PR проект на медиа” за работата й за Discovery Networks. 

United Partners грабна две първи награди в категориите „PR проект в публичния сектор“ и „Зелени комуникации и градска среда“. 

С две статуетки от конкурса си тръгнаха и New Moment New Ideas, които спечелиха първите места в „Корпоративна PR кампания“ и „PR проект за продукт или услуга“. 

В категорията „PR проект за вътрешни комуникации“ признание получи кампанията „Гордея се с труда на моите родители“, реализирана съвместно от вътрешните отдели на три компании – „Овергаз”, „ТехноЛогика” и „КонтурГлобъл Марица Изток 3”. 

Оспорваната категория „Специално събитие“ бе спечелена от „УниКредит Булбанк” с проекта „Завръщането на Купата на UEFA Champions League в България“.  

В категория „Политически PR“ журито не присъди първа и втора награда. Третото място зае инициативата „Има различна политика“ на „Зелените“.

За осми път Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ) връчи специална награда в PR Приз. През 2014 г. КРИБ отличи проекта на ЧЕЗ България „Образователна кампания електроенергия“ в категорията  „CSR проект – бизнес сектор“. ЧЕЗ получи награда и в категорията „Кризисен PR” за инициативата „Запазване на лицензите на ЧЕЗ”. 

Студентите Десислава и Надя получиха първата награда в категорията „PR на студентски проект“ с идеята им „Всичко е в твоите ръце“. Проф. д-р Любомир Стойков пък бе отличен от БДВО за приноса му в развитието на пиар професията в България. 

През тази година най-много кампании се състезаваха в категориите ”CSR проект – бизнес сектор” , „Специално събитие” и „Зелени комуникации и градска среда”. 

Церемонията, на която бяха връчени наградите, беше предшествана от традиционния годишен PR Фестивал на БДВО, който дружеството проведе за осми пореден път.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ