32 млн. лири годишно очаква Мърдок от рекламни промени

32 млн. лири годишно очаква Мърдок от рекламни промени

Нова търговска инициатива на медийния магнат Рупърт Мърдок ще изпразни джобовете на рекламодателите, пише BrandRepublic.

Очаква се, че предприетите от него промени ще покачат приходите на медийния му бизнес с допълнителни 32 млн. лири годишно.

Компанията на Мърдок, News International ще промени дълготрайния си, традиционен метод за продажба на рекламно пространство в таблоидите Sun и News of the World и в авторитетните печатни издания Times и Sunday Times.

Вече няма да се плаща за квадратен сантиметър реклама в една колонка. Тази схема се използваше до момента, когато медиите на Мърдок и редица други печатни издания в САЩ договаряха рекламното си пространство с медийните агенции.

Новият вид таксуване ще вземе предвид редица други важни фактори, като таргет групата на конкретното издание и уникалната твърда аудитория, до която то достига.

News International ще предложи нов начин за таксуване на рекламата, чиито отстъпки ще го направят по-изгоден за рекламодателите от този в останалите конкурентни печатни издания.

Стартегията цели медийната компания да покачи приходите си, след като интересът към заглавията й в последно време прогресивно намалява.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
25 града в Иран са забранили разхождането на кучета и дори превозването им в автомобили
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Сирия отново ще се внедри в световната икономика след 14 години като държава-парий
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан