8 продукта, които Facebook поколението няма да употребява

8 продукта, които Facebook поколението няма да употребява

Вкусът на потребителите се променя със скорост, невиждана досега. Без изненада, навиците на търсене на младото поколение преминават през най-драматични промени. Изменя се рязко скалата на ценностите, които младежите смятат за важни.

В материал по темата авторите на „Уолстрийт джърнъл“ разглеждат новите потребителски нагласи на най-младите и определят 8 популярни продукта, „които Facebook поколението няма да купува“. Изследването е направено на базара на вкусовете и тенденциите на потребителите в САЩ, където социалните мрежи се появиха.

„Поколението Y, в най-общ план представено от хората родени между 1980 и 1999 г., изгуби интерес към много от продуктите и услугите, които родителите им смятат за важни. (...) Това, от което се вълнуват младите възрастни, се измени“, коментират американските автори. Въпреки това младото поколение е повлияно и от общи тенденции на употреба на технологии и уреди за бита, които харесват всички.

Представен съкратено, списъкът с продуктите, които губят популярност сред активните младежи, включва:

     8. Телевизията, изместена от интернет и мобилните платформи, които окупираха времето на Y поколението.

     7. Настолните компютри. Почти всеки млад мъж или момиче иска да притежава или има компютърно устройство като таблет или смарфон.

     6. Цигарите. Групата, която се обръща към този вреден навик в Америка спада бързо и е значително по-малка от тази на предишните поколения, според „Уолстрийт джърнъл“.

     5. Стационарните телефони. Безжичните връзки завладяват света.

     4. Автомобилите. Младите американци отлагат все повече във времето вземането на шофьорска книжка, а оттам и покупката на автомобил.

     3. Вестниците. Национално изследване от 2010 г. показва, че едва 7% от хората между 18 и 24 в Щатите казват, че са чели новини на хартиен носител. Основният източник на информация и новини сред тази група са социалните мрежи като Twitter.

     2. Традиционната бира. Все повече представители на младото поколение търсят нови, различни вкусове от т.нар. лайт категория  и изоставят традиционното пиво в САЩ.

     1. Имейлът. Това е глобална тенденция. Присъствието на тази форма на комуникация избледнява сред по-младото поколение, изместена от новите възможности за общуване в реално време чрез сайтовете за споделяне.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Инвеститорите използват наръчник от дотком ерата, за да избегнат рисковете от AI балон
Anthropic и Google Cloud сключват мащабна сделка за AI чипове
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области