8 продукта, които Facebook поколението няма да употребява

8 продукта, които Facebook поколението няма да употребява

Вкусът на потребителите се променя със скорост, невиждана досега. Без изненада, навиците на търсене на младото поколение преминават през най-драматични промени. Изменя се рязко скалата на ценностите, които младежите смятат за важни.

В материал по темата авторите на „Уолстрийт джърнъл“ разглеждат новите потребителски нагласи на най-младите и определят 8 популярни продукта, „които Facebook поколението няма да купува“. Изследването е направено на базара на вкусовете и тенденциите на потребителите в САЩ, където социалните мрежи се появиха.

„Поколението Y, в най-общ план представено от хората родени между 1980 и 1999 г., изгуби интерес към много от продуктите и услугите, които родителите им смятат за важни. (...) Това, от което се вълнуват младите възрастни, се измени“, коментират американските автори. Въпреки това младото поколение е повлияно и от общи тенденции на употреба на технологии и уреди за бита, които харесват всички.

Представен съкратено, списъкът с продуктите, които губят популярност сред активните младежи, включва:

     8. Телевизията, изместена от интернет и мобилните платформи, които окупираха времето на Y поколението.

     7. Настолните компютри. Почти всеки млад мъж или момиче иска да притежава или има компютърно устройство като таблет или смарфон.

     6. Цигарите. Групата, която се обръща към този вреден навик в Америка спада бързо и е значително по-малка от тази на предишните поколения, според „Уолстрийт джърнъл“.

     5. Стационарните телефони. Безжичните връзки завладяват света.

     4. Автомобилите. Младите американци отлагат все повече във времето вземането на шофьорска книжка, а оттам и покупката на автомобил.

     3. Вестниците. Национално изследване от 2010 г. показва, че едва 7% от хората между 18 и 24 в Щатите казват, че са чели новини на хартиен носител. Основният източник на информация и новини сред тази група са социалните мрежи като Twitter.

     2. Традиционната бира. Все повече представители на младото поколение търсят нови, различни вкусове от т.нар. лайт категория  и изоставят традиционното пиво в САЩ.

     1. Имейлът. Това е глобална тенденция. Присъствието на тази форма на комуникация избледнява сред по-младото поколение, изместена от новите възможности за общуване в реално време чрез сайтовете за споделяне.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ