Facebook детронира Google
Facebook изпревари гигантската търсачка Google.com по посещения, съобщава “Файненшъл Таймс“. Данните са на изследователската фирма Hitwise и показват, че 7,7% от всички посещения в интернет през миналата седмица са били на страницата на Facebook, докато Google изостава с 7,03%. „Темповете на растеж на популярността на тази социална мрежа са впечатляващи”, коментира “Файненшъл Таймс“. През миналата година само 2% от посещенията в интернет са се падали на Facebook. Според анализатор от Hitwise, с впечатляващия ръст от миналата седмица сайтът е “преодолял важна граница“.
Още едно важно постижение впечатлява анализаторите от "Файненшъл Таймс": през миналата година броят на регистрираните в тази социална мрежа се е удвоил и ако през април 2009 г. профил във Facebook са имали 200 милиона души, през февруари 2010 г. техният брой вече надхвърля 400 милиона. Времето, прекарано в социалните мрежи, също расте, като 82% повече време в Facebook са прекарвали посетителите в интернет през декември миналата година, спрямо декември 2008 г, покават данните на изследователската фирма Nielsen Company. В същото време американците са били средно по 6.5 часа във Facebook срещу 2.5 часа в Google. Любимата търсачка обаче е успяла да трансормира посещенията си в реална печелба, за разлика от Facebook. Очаква се приходи на социалната мрежа след приключването на текущата година да достигнат 1-1.5 милиарда долара. При Google аналогичният показател за миналата година е бил 23.7 милиарда долара.
Търсачката побърза да реагира на растящата популярност на социалните мрежи с внедряването на специалната услуга Buzz преди месец. Buzz обаче е подложен на маса критики заради подбуждането на клиентите да разкриват лична информация за себе си.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.