Google миксира търсенето със социални контакти

Google миксира търсенето със социални контакти

Резултатите от търсене в глобалната мрежа през Google ще бъдат смесвани със съдържание, което приятели на потребителя са създали в социални мрежи. Това съобщи „Уол Стрийт Джърнъл” като се позова на официално съобщение от ръководството на най-голямата интернет търсачка.

Това означава, че съдържанието, споделено от приятели във Flickr, Blogger, Twitter и Facebook ще се появява редом с основните резултати от търсенето в Google. Така резултатите ще станат по-социални, аргументират се от компанията.

Освен това по този начин потребителите ще получават повече информация от и за близките си хора, смята екипът на глобалната търсачка.

Промяната няма да е за сметка на личната сигурност на потребителя, въвеждат се нови настройки, които ще позволят на всеки в мрежата да избира дали да разкрива връзката между своя профил в Google и този в социални мрежи като Twitter или LinkedIn. Социалните резултати ще са достъпни само при влизане в личния профил в Google.

Освен това социалната функция за търсене няма да включва страници, които са били маркирани от потребителите във Facebook с бутона "Харесва ми”.

Новият почин всъщност е изява на усилията на компанията да задържи потребителите и рекламодателите, които все потече мигрират към социални мрежи, коментираха светкавично анализатори.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ