Google миксира търсенето със социални контакти
Резултатите от търсене в глобалната мрежа през Google ще бъдат смесвани със съдържание, което приятели на потребителя са създали в социални мрежи. Това съобщи „Уол Стрийт Джърнъл” като се позова на официално съобщение от ръководството на най-голямата интернет търсачка.
Това означава, че съдържанието, споделено от приятели във Flickr, Blogger, Twitter и Facebook ще се появява редом с основните резултати от търсенето в Google. Така резултатите ще станат по-социални, аргументират се от компанията.
Освен това по този начин потребителите ще получават повече информация от и за близките си хора, смята екипът на глобалната търсачка.
Промяната няма да е за сметка на личната сигурност на потребителя, въвеждат се нови настройки, които ще позволят на всеки в мрежата да избира дали да разкрива връзката между своя профил в Google и този в социални мрежи като Twitter или LinkedIn. Социалните резултати ще са достъпни само при влизане в личния профил в Google.
Освен това социалната функция за търсене няма да включва страници, които са били маркирани от потребителите във Facebook с бутона "Харесва ми”.
Новият почин всъщност е изява на усилията на компанията да задържи потребителите и рекламодателите, които все потече мигрират към социални мрежи, коментираха светкавично анализатори.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.