KitKat светкавично се "внедри" в Уимбълдън

KitKat светкавично се внедри в Уимбълдън

Мараката шоколадови изделия KitKat веднага се качи на вълната на тенис турнира  Уимбълдън, чиито полуфинали се играят днес

Компанията поръча свръхбързо производство на външна реклама, която беше създадена и поставена за един ден, пише https://www.campaignlive.com/.

Новата реклама на KitKat се състои от постер с изхабена топка за тенис, която явно е била използвана в изтощителен мач.

Тя беше пусната веднага след най-дългата тенис игра въобще, когато Джон Иснър победи Николас Махут със 70-68 в провеждащия се в момента турнир Уимбълдън.

Идеята на рекламата е концентрирана върху емблематичното за бранда мото „Почини си! Вземи си KitKat!” (Have a break! Have a KitKat!). Криейтив агенцията е JWT London.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 21 до 27 юли
Milliyet: Туристите в Турция са предупредени за риск от инфекция с опасни бактерии
Футболната легенда Пол Гаскойн е хоспитализиран в безсъзнание
Екстремни жеги: Гърция се готви за шест поредни дни с температури до 43 градуса
Светът на парите: Днес всички искат да са банки, а това не се харесва на банките
Властите в Афганистан задържаха десетки млади жени за нарушения на нормите за облекло
Търговският министър на САЩ: 1 август е твърд краен срок за влизане в сила на митата
Financial Times: Екстремните жеги вдигат на цените на храните и подхранват инфлацията