KitKat светкавично се "внедри" в Уимбълдън

KitKat светкавично се внедри в Уимбълдън

Мараката шоколадови изделия KitKat веднага се качи на вълната на тенис турнира  Уимбълдън, чиито полуфинали се играят днес

Компанията поръча свръхбързо производство на външна реклама, която беше създадена и поставена за един ден, пише https://www.campaignlive.com/.

Новата реклама на KitKat се състои от постер с изхабена топка за тенис, която явно е била използвана в изтощителен мач.

Тя беше пусната веднага след най-дългата тенис игра въобще, когато Джон Иснър победи Николас Махут със 70-68 в провеждащия се в момента турнир Уимбълдън.

Идеята на рекламата е концентрирана върху емблематичното за бранда мото „Почини си! Вземи си KitKat!” (Have a break! Have a KitKat!). Криейтив агенцията е JWT London.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Пеевски иска да се закрие Агенцията за публичните предприятия и контрол
Гърция евакуира туристи с катери на морската охрана заради бушуващите пожари
Тръмп и Путин ще се срещнат във военновъздушната база Елмендорф-Ричардсън в Анкоридж
Зеленски изключи възможността за отстъпване на Донбас
Доц. Кунчев: Има леко увеличаване на заболеваемостта от COVID-19, но ситуацията не е притеснителна
Лондонската полиция конфискува стотици луксозни коли за опасно шофиране
Китай създава чрез сливане най-голямата корабостроителна компания в света
Принц Хари и Меган Маркъл подновиха договора си с Netflix