KitKat светкавично се "внедри" в Уимбълдън
Мараката шоколадови изделия KitKat веднага се качи на вълната на тенис турнира Уимбълдън, чиито полуфинали се играят днес
Компанията поръча свръхбързо производство на външна реклама, която беше създадена и поставена за един ден, пише https://www.campaignlive.com/.
Новата реклама на KitKat се състои от постер с изхабена топка за тенис, която явно е била използвана в изтощителен мач.
Тя беше пусната веднага след най-дългата тенис игра въобще, когато Джон Иснър победи Николас Махут със 70-68 в провеждащия се в момента турнир Уимбълдън.
Идеята на рекламата е концентрирана върху емблематичното за бранда мото „Почини си! Вземи си KitKat!” (Have a break! Have a KitKat!). Криейтив агенцията е JWT London.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.