Мобилизацията приключи, рапортува Шойгу на Путин

Руският министър на отбраната Сергей Шойгу докладва на руския президент Владимир Путин, че частичната мобилизация е приключила, съобщи РИА Новости.
Той подчерта, че заповедта на президента за мобилизация на 300 000 души е изпълнена, като други мобилизационни задачи не се предвиждат.
След обучение във войските са изпратени 82 000 мобилизирани. Други 218 хил. призовани запасняци са в процес на обучение
В рамките на частичната мобилизация повече от 1300 представители на изпълнителната власт от различни нива са изпратени в армията.
Освен това са били мобилизирани повече от 27 хиляди предприемачи. Като доброволци, в центровете за наборници без да чакат пристигане на призовка са се явили 13 хиляди граждани, докладва още Шойгу.
Средната възраст на мобилизираните е 35 години, отчете той.
Путин даде нареждания да се осигури "оборудване, обучение, координация" на призованите и "всичко, свързано с това хората да се чувстват уверени, ако трябва да участват пряко във военните действия".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.