Бирата "Бавария" стана център на внимание с рекламен трик на Световното

Бирата Бавария стана център на внимание с рекламен трик на Световното

Холандската марка бира „Бавария” стана по-разпознаваема от всякога, благодарение на рекламен трик по време на мач от Световното първенство по футбол. Ефектният номер, който я популяризира, е чиста форма на ambush маркетинг, пише marketingmagazine.co.uk.

Интересът към холандкото пиво внезапно нарасна, след като 36 млади холандски фенки се появиха в оранжево рекламно облекло на „Бавария” по време на мача между Холандия и Дания в понеделник.

Оранжевите костюми, които носеха момичетата, са широко разпространени в Холандия. Те са част от промоцията на „Бавария”, която включва рекламните костюми като подарък при закупуването на пакет бира.

Ден след появата на атрактивните девойки, сайтът на компанията, bavaria.com, стана петият най-посещаван уеб-адрес на марка бира във Великобритания. Предишната статистика на сайта сочи, че интересът към него е бил почти незначителен.

Появиха се множество коментари в социалните мрежи. Брандът очевидно стана по-разпознаваем.

Номерът на „Бавария” обаче не остана незабеляван от FIFA, която реши, че този вид рекламиране без предварителна уговорка не може да остане ненаказан.

Заради появата на момичетата FIFA заведе гражданско дело срещу „Бавария” и повдигна обвинение срещу двете жени, организирали смелата кампания.

Коментари
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Експерт от Харвард за мита, който пречи на хората да бъдат щастливи
Денят в цифри
Ричард Брансън за двете най-важни думи, които всички успешни лидери казват
Почина и младата жена, която беше с 85 % изгаряния след взривовете в Елин Пелин
Франция арестува за шпионаж популярен руски шеф-готвач, издал се сам при престой в България
Тръмп предсказва заплаха от Трета световна война, ако Харис спечели изборите, връща се в града на стрелбата
Астронавтите от капсулата „Starliner“ остават космически заложници, НАСА каза, че не знае кога ще може да ги върне
Страните от Г-20 съгласни за промяна в облагане на свръхбогатите, но по-нататък