Великобритания обмисля забрана на рекламата на евтин алкохол
Скоро на супермаркетите във Великобритания може да бъде забранено да рекламират евтиния алкохол. Това предвиждат нови планове на коалиционното правителство в страната, съобщи в. „Дейли Телеграф”.
Идеята е част от стратегията на властите в борба с прекомерната консумация на алкохол. Целта й е да намали търговията на дребно във веригите като „Теско” и „Асда”, които рекламират продажба на бира, вино и спиртни напитки с отстъпки.
Промоциите на супермаркетите от типа „три бутилки вино за 10 лири” или „светла бира на половин цена” се разглеждат като фактор, допринасящ за разрастване на алкохолните запои в Обединеното кралство. Мярката, все още се обсъжда. По план тя ще забрани рекламирането на евтиния алкохол по телевизията и с плакати във външната реклама. Супермаркетите използват подобни рекламни трикове около различни събития – футболни турнири, Коледа, почивни дни, с цел увеличаване на продажбите.
Очаква се, че през миналата година британците за първи път са консумирали повече бира, купена от супермаркетите, отколкото в пъбовете.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.