Великобритания обмисля забрана на рекламата на евтин алкохол

Великобритания обмисля забрана на рекламата на евтин алкохол

Скоро на супермаркетите във Великобритания може да бъде забранено да рекламират евтиния алкохол. Това предвиждат нови планове на коалиционното правителство в страната, съобщи в. „Дейли Телеграф”.

Идеята е част от стратегията на властите в борба с прекомерната консумация на алкохол. Целта й е да намали търговията на дребно във веригите като „Теско” и „Асда”, които рекламират продажба на бира, вино и спиртни напитки с отстъпки.

Промоциите на супермаркетите от типа „три бутилки вино за 10 лири” или „светла бира на половин цена” се разглеждат като фактор, допринасящ за разрастване на алкохолните запои в Обединеното кралство. Мярката, все още се обсъжда. По план тя ще забрани рекламирането на евтиния алкохол по телевизията и с плакати във външната реклама. Супермаркетите използват подобни рекламни трикове около различни събития – футболни турнири, Коледа, почивни дни, с цел увеличаване на продажбите.

Очаква се, че през миналата година британците за първи път са консумирали повече бира, купена от супермаркетите, отколкото в пъбовете.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Като в "доброто" старо време: Първият "Магазин за хората" дебютира с опашки и празни рафтове
Техники, които ще ви помогнат да заспите по-бързо
Тръмп: Никога не сме били толкова близо до споразумение за Украйна, колкото сега
Кои са знаците, че се справяте по-добре в живота, отколкото си мислите?
Емблематичният фосил „Малкото стъпало“ – неочаквана еволюционна загадка
Съвети от банкерите: Какво да правим при смяната на лева с евро?
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Ядрената индустрия ще добави 15 реактора догодина след спада в капацитета през 2025 г.