Всеки ден хакери атакуват 600 хил. души във Facebook

Всеки ден хакери атакуват 600 хил. души във Facebook

Хакери опитват да проникнат в профилите на най-малко 600 хил. души във Facebook всеки ден, използвайки откраднати потребителски имена и пароли. Това съобщиха представители на социалната мрежа, цитирани от „Дейли Мейл”.

Онлайн престъпниците опитват да направят пробиви в регистрациите, за да копират от тях информация за потребителите. По-късно те използват тези данни в компютърни измами и за да изпращат съобщения с лъжливи оферти за покупка. Чрез офертите те опитват да продават фалшиви стоки на Facebook „приятелите” на хората с откраднати данни.

В сайта за комуникация са регистрирани 800 млн. души. В него се състоят над милиард вписвания всеки ден. Най-малко 600 хил. опита на хакерите да проникнат в чуждите профили са възпирани в него. Хакерите обикновено са улеснени от факта, че голяма част от хората използват паролата си във Facebook и в много други сайтове.

Друг актуален проблем в социалната мрежа напоследък е тормозът, който тийнейджърите упражняват помежду си. Децата все повече успяват да проникват в чуждите профили и да публикуват в тях злонамерени статуси, съобщения или снимки.

Сред новите мерки за сигурност, които Facebook въведе, е включена и системата на доверените приятели (“Trusted Friends”). Тя дава възможност на потребителя да избере 5 души, на които има доверие. След това на тези хора са изпращани кодове за вписване в профила му, в случай, че хакер проникне в него и промени паролата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?