Г-20 призова за единни качествени стандарти на финансовите пазари

Страните от Г-20 подчертаха важността на разработването на единни стандарти за качествена работа на световните финансови институции. Това се казва в комюнике прието след среща на финансовите министри от Г-20 във Вашингтон.
В момента в икономиката се наблюдава значителен прогрес и за да бъде поддържан, ние подчертаваме важността на създаването на единна система на стандартите за висококачествена работа и финансова отчетност, създаване на международни стандарти за компенсации, завършване на развитието на система на клирингови стандарти и търговия на пазарите, постоянен и координиран надзор над хеджфондовете и рейтинговите агенции”, се казва в документа.
Именно липсата на стандарти и регулация на финансовите пазари се сочат като основна причина за световната икономическа криза.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Xpress Factoring - нов финансов инструмент предлага решение за експресно оборотно финансиране и ликвидност
Финанси |Рюте: Пътят на Украйна към НАТО остава необратим
Свят |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |16-и Зелен и енергиен форум: Новите правила
16-и зелен и енергиен форум |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.