Засилен интерес към вноса на компютърни игри в Китай

Засилен интерес към вноса на компютърни игри в Китай

Все повече външни компании се интересуват от пазара на компютърни игри в Китай, пише CampaignAsia.com. Броят на партньорствата в областта на разработването на игри между чуждестранните фирми и тези в азиатската държава се увеличава.

Миналата седмица в Шанхай се състоя най-голямото международно изложение за игри и дигитални устройства за забавление. Повече от 30 чужди фирми закупиха рекламни пространства в него. Този факт свидетелства за покачване на чуждестранния интерес към вноса на игри в Китай.

Продажбите на компютърни игри в страната се смятат за изгодни и доходоносни. Игрите са разглеждани като неразделна част от китайската култура. Освен това, увеличаването на населението там обещава още по-голяма аудитория в бъдеще. 

През 2009 г. китайският пазар на компютърни игри беше оценен на 3 млрд. долара. Тогава специалистите прогнозираха, че той интензивно ще се разраства. 

Тенденцията за нарастващ внос на игри в Китай не е еднопосочна. Азиатската държава активно произвежда и изнася този вид продукти в чужбина. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 26 август. Имен ден празнуват Адриан, Адриана, Наталия
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
„Трябва да ни дадат магнити“: Тръмп предупреждава за 200% мита върху Китай, ако износът бъде ограничен
Пантерата се завърна: Забелязаха я в село край Тутракан
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ
Новата икономика: Нов световен ред се заражда в предлагането на облекло
Митът, който убива емоционалната интелигентност
Борсовият индекс SOFIX с три пъти по-висок растеж от средния за Европа