И богатите пазаруват в интернет
Богатите пазаруват разумно и все по-често правят покупки в интернет. Това сочат резултатите от специализирано проучване на American Express Publishing и Harrison Group за потребителските навици сред 10% от най-богатите американци в списъка на Forbes.
Съотношението цена-качество е определящо при избора на стоки и сред най-заможната част от обществото, става ясно от данните. Само 7% от участниците в изследването заявяват, че марката е водещ критерий при избора им в пазаруването.
За какво още харчат парите си американските милионери и милиардери?
Те обичат лъскавите, разточителни партита с яхти и луксозни пътувания до красиви, тайни плажове. Готови са да пожертват сериозни суми, за да бъдат сред VIP-гостите на бляскави церемонии като сватбата на Челси Клинтън например или баловете за дебют във висшето общество на младите си наследници.
Отдават отчетливо предпочитание на интересните, но и дефиниращи ги като елит занимания – членство в голф или жокейски клубове и въобще места и активности, които им позволяват да разширяват контактите си и да говорят с равните на себе си за бизнес в неформална обстановка.
А как кризата се отразява на самочувствието и отношенията им, е вторият акцент в проучването.
Не се тревожат за приходите си. В тазгодишното проучване свръхбогатите, заявили, че не смятат работата и доходите си за поставени под заплаха са с 20% повече отколкото пред предишната.
Поставят семейството на първо място. Дали трудните времена са катализирали преоткриването на семейнитте ценности от елита, или чисто прагматичните подбуди да се опази семейнното богатство са в основата на тази тендеция не е ясно. Факт е обаче, че 71% от запитаните заявяват, че са щастливи в семейния си живот, а 83% - че задължително отделят време поне четири пъти седмично да вечерят у дома, със семейството си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.