Коя марка има най-много фенове във Facebook

Коя марка има най-много фенове във Facebook

Веригата за кафе напитки Starbucks стремително трупа популярност и фенове с профила си във Facebook. Тя е начело в класацията на социалната медия Mainstream на най-харесваните магазини и заведения в САЩ според броя на феновете си в най-голямата социална мрежа.

Ето как изглежда актуалната десятка на марките вериги и магазини, с най-много фенове във Facebook :

1. Starbucks

Верига кафенета - 19.4 млн. почитатели

2. Victoria's secret

Верига магазини за дамско бельо - 11.3 млн. почитатели

3. Zara

Верига магазини за дамско, мъжко и детско облекло - 7.9 млн. почитатели

4. McDonald's

Верига за бързо хранене - 7 млн. почитатели

5. H&M

Верига магазини за облекло в ниския ценови клас - 6.1 млн. фена

6. Taco Bell

Верига за бързо хранене - 5.4 млн. фена

7. Subway

Верига за бързо хранене - 4.6 млн. фена

8. Lacoste

Верига магазини за облекло - 4.4 млн. фена

9. Hollister Co

Магазин за дрехи - 4.1 млн. фена

10. Forever 21

Магазин за дрехи - 1.3 млн. фена

 

Месец по-рано Топ 10 на най-харесваните компании според профила им в социалната мрежа изглеждаше така:

 

1. Coca-Сola - 20.7 милиона

Любопитното е, че профилът на компанията във Facebook не е създаден от самата нея, а от нейни почитатели.

2. Starbucks - 18.8 милиона

3. Oreo - 15.8 милиона

Страницата е създадена от Kraft и един от похватите, с които се поддържа интереса към нея е периодичното избиране на „фен на страницата".

4. Disney - 15 милиона

5. Skittles - 14.3 милиона

Дребните разноцветни бонбони се оказват петата, най-харесвана марка в света. Специалистите отдават тази популярност най-вече на успешните рекламни клипове на марката, които се славят с криейтива си, залагащ на чувството за хумор.

6. Red bull - 14.1 милиона

Компанията има активно присъствие в профила си като често пише статуси и разпалва любопитството на феновете с конкурси и игри.

7. Converse All Star - 11.9 милиона

Това е истинска изненада, тъй като спортната марка успява да изпревари в тази класация гиганти като Nike и Adidas! По неизвестни причини компанията има две страници, в които преобладава обменът на информация между феновете за най-новите продукти на компанията.

8. Victoria's Secret - 10.6 млн. долара

9. Converse - 9.9 милиона

Това е въпросната втора страница на Converse.

10. Pringles - 8.4 милиона

Стената се обновява често с постове и анкети. Има бутон „overshare", за да може всеки, който иска, да досажда на приятелите си.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?