Коя марка има най-много фенове във Facebook

Коя марка има най-много фенове във Facebook

Веригата за кафе напитки Starbucks стремително трупа популярност и фенове с профила си във Facebook. Тя е начело в класацията на социалната медия Mainstream на най-харесваните магазини и заведения в САЩ според броя на феновете си в най-голямата социална мрежа.

Ето как изглежда актуалната десятка на марките вериги и магазини, с най-много фенове във Facebook :

1. Starbucks

Верига кафенета - 19.4 млн. почитатели

2. Victoria's secret

Верига магазини за дамско бельо - 11.3 млн. почитатели

3. Zara

Верига магазини за дамско, мъжко и детско облекло - 7.9 млн. почитатели

4. McDonald's

Верига за бързо хранене - 7 млн. почитатели

5. H&M

Верига магазини за облекло в ниския ценови клас - 6.1 млн. фена

6. Taco Bell

Верига за бързо хранене - 5.4 млн. фена

7. Subway

Верига за бързо хранене - 4.6 млн. фена

8. Lacoste

Верига магазини за облекло - 4.4 млн. фена

9. Hollister Co

Магазин за дрехи - 4.1 млн. фена

10. Forever 21

Магазин за дрехи - 1.3 млн. фена

 

Месец по-рано Топ 10 на най-харесваните компании според профила им в социалната мрежа изглеждаше така:

 

1. Coca-Сola - 20.7 милиона

Любопитното е, че профилът на компанията във Facebook не е създаден от самата нея, а от нейни почитатели.

2. Starbucks - 18.8 милиона

3. Oreo - 15.8 милиона

Страницата е създадена от Kraft и един от похватите, с които се поддържа интереса към нея е периодичното избиране на „фен на страницата".

4. Disney - 15 милиона

5. Skittles - 14.3 милиона

Дребните разноцветни бонбони се оказват петата, най-харесвана марка в света. Специалистите отдават тази популярност най-вече на успешните рекламни клипове на марката, които се славят с криейтива си, залагащ на чувството за хумор.

6. Red bull - 14.1 милиона

Компанията има активно присъствие в профила си като често пише статуси и разпалва любопитството на феновете с конкурси и игри.

7. Converse All Star - 11.9 милиона

Това е истинска изненада, тъй като спортната марка успява да изпревари в тази класация гиганти като Nike и Adidas! По неизвестни причини компанията има две страници, в които преобладава обменът на информация между феновете за най-новите продукти на компанията.

8. Victoria's Secret - 10.6 млн. долара

9. Converse - 9.9 милиона

Това е въпросната втора страница на Converse.

10. Pringles - 8.4 милиона

Стената се обновява често с постове и анкети. Има бутон „overshare", за да може всеки, който иска, да досажда на приятелите си.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ