Най-активните марки във Facebook

Най-активните марки във Facebook

Най-активните марки във Facebook

Sony Ericsson се радва на най-активни фенове в сравнение с всяка друга марка през септември във Facebook. Това показват данни на Fangager. Всеки месец те правят класация за 100 те най-ангажиращи страници в социалната мрежа. Като под ангажиращи имат предвид страници, които са успели да въвлекат най-много хора под форма на харесване, коментари, споделяне и други типични за Facebbok дейности.

От компанията поясняват, че в класацията не са включени Facebook страници на отделни личности, артисти, спортисти, политици и т.н. Естествено е тези популярни личности да имат голям брой фенове, много по-голям отколкото една марка би могла.

И така ето ги първите 10 в списъка, които са спечелили вниманието на хората през септември. 

Име на марката

Бр. фенове (в хил.)

Активни фенове

Активни фенове (%)

Постове

Коментари

Харесвания

Sony Ericsson

5 702

105 287

1,8

3 526

38 726

216 853

Walmart

9 251

99 738

1,1

4 266

28 540

197 870

Red Bull

22 374

85 444

0,4

34

16 344

152 280

Disney

28 584

83 860

0,3

22

41 929

803 949

Pepsi

5 883

79 139

1,3

2 879

26 293

115 295

Starbucks

25 274

76 420

0,3

7 046

19 290

258 867

L’Oréal Paris Brasil

1 061

72 873

6,9

1 327

28 695

104 162

BlackBeryy

8 287

61 177

0,7

17 577

22 694

65 145

BMW

6 528

60 628

0,9

1 347

17 603

249 127

Nokia

4 092

57 302

1,4

4 080

42 603

87 393

Пълният списък с 100 фирми можете да видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ