Намаля потребителското доверие в Япония
 
                      
                            Свят
                            
                               Обновена 14:45ч., 16.05.2011
                              Обновена 14:45ч., 16.05.2011
                            
                          
                        Индексът на потребителското доверие в Япония се влоши през април. Това сочат данни на японския кабинет на министрите, съобщи BBC.
Все повече потребители по целия свят имат съмнения във възстановяването на икономиката на страната след опустошителното земетресение на 11 март. Ядрената криза в Япония продължава да оказва негативно влияние върху настроенията на потребителите. Индексът на доверието в нея през миналия месец е паднал до 33.1 от 38.6 през март. Стойността на индекс под 50 показва песимизъм.
От японския кабинет заявиха, че доверието на потребителите се влошава. През миналия месец те огласиха данни, според които то показва слабост. Индексът за измерване, който те огласиха, се публикува всеки месец от 1982 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Учени направиха пробив в лечението на Алцхаймер
Наука и Здраве |Петролът на ОПЕК доближи 128 долара за барел
Бизнес | Advertorial |10 фрази, които интелигентните хора използват ежедневно
Техники за успех | Advertorial |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.