Намаля потребителското доверие в Япония

Намаля потребителското доверие в Япония

Индексът на потребителското доверие в Япония се влоши през април. Това сочат данни на японския кабинет на министрите, съобщи BBC.

Все повече потребители по целия свят имат съмнения във възстановяването на икономиката на страната след опустошителното земетресение на 11 март. Ядрената криза в Япония продължава да оказва негативно влияние върху настроенията на потребителите. Индексът на доверието в нея през миналия месец е паднал до 33.1 от 38.6 през март. Стойността на индекс под 50 показва песимизъм.

От японския кабинет заявиха, че доверието на потребителите се влошава. През миналия месец те огласиха данни, според които то показва слабост. Индексът за измерване, който те огласиха, се публикува всеки месец от 1982 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията