Ню Йорк стартира глобална рекламна кампания
Американският мегаполис Ню Йорк финансира свръх мащабна рекламна кампания за 30 млн. долара, за да се промотира като световна туристическа дестинация, пише marketingmagazine.co.uk.Тя е финансирана от марките American Express, American Airlines и Travelocity и ще продължи една година.
Концепцията предвижда външна реклама, както и реклами в уеб-медиите и печатните издания в останалите държави. Кампанията ще обхване големите американски градове, Европа, Бразилия, Канада и Австралия. Впечатляващите визии целят „да продадат петте градски района на Ню Йорк на международната публика”.
Очаква се, градът да бъде посетен през 2010 г. от 41 млн. души. Целта е броят им да бъде увеличен и до 2012 г. те да достигнат 50 млн.
Кампанията е дело на криейтив организацията NYC & Company, която е официален маркетинг и туризъм партньор на град Ню Йорк.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.