Поколение Y харесва Facebook повече от телевизията
Около 81% от Поколението Y са във Facebook всеки ден. Данните идват от доклада на L2 Think Tank, публикуван вчера.
Тази група обръща повече внимание на Facebook отколкото на който и да било друг вид медия. Тези, които влизат в най-голямата социална мрежа всеки ден, са почти два пъти повече от тези, които гледат телевизия всеки ден.
Същото важи и за съотношението Facebook - блогове и вестници, което сякаш не е чак такава изненада, имайки предвид възрастовата група, включена в изследването.
L2 са анкетирали 535 души, на средна възраст 27 години. Основният извод е, че "се очаква тези хора да спечелят повече от 100,000 долара в краткосрочен план, а приходите им ще се удвоят през идните 5 години.”
Предвид потенциала на средствата, с които ще разполага тази група хора, това превръща тази статистика в отправна точка за маркетинга в близкото бъдеще: 63% от участниците в проучването използват социалните мрежи, за да създадат контакт с марките. Повече от половината от тях казват, че използват Facebook — плюс блогове и видео клипове за марките, за да си създадат мнение за даден продукт.
Сред тази група има и ясно обособени фенове на писменото слово. Четирима на всеки пет души, които четат ежедневно новини, го правят от дигитални източници. Почти половината от участвалите в проучването четат блогове всеки ден.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.