Северна Корея спира ядрената си програма срещу храна

Северна Корея прие да прекрати програмата си за обогатяване на уран в замяна на 240 000 тона храна, която страната ще получи като помощ от САЩ.
През последните две десетилетия населението на комунистическата азиатска държава страда от недоимък, често до прага на откровеното гладуване. Според прогнозите през следващите четири години около 3 милиона души в страната ще имат нужда от спешна хуманитарна помощ.
След като загуби стабилните си позиции в световната политика след рухването на СССР през 1989 г., Северна Корея започна да изгражда комплекс за обогатяване на уран, който бе забелязан от американски сателити. През 1994 г. страната прие да замрази програмата си в замяна на петрол, икономическо сътрудничество и изграждането на две модерни ВЕЦ. Впоследствие обаче властите изгониха инспекторите по ядрените въпроси от страната през 2002 г. и възобновиха ядрената си програма.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |Бизнес притча за Хронос и Кайрос
Маркетинг | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.