Тръгва географски маркетинг чрез Facebook

Социалната мрежа Facebook скоро ще представи ново приложение, чрез което потребителите ще съобщават къде са. Приложението ще помогне на големите марки да привличат клиенти в магазините си чрез географското местоположение на хората, пише marketingmagazine.co.uk.
Новата услуга на Facebook ще може да се използва само в определени райони. Така социалната мрежа ще стане и локална, защото ще предожи възможност за контакт само на определени места. Очакванията са, че новият вид осведомяване бързо ще стане хит, защото чрез него хората ще могат да оставят съобщения в интернет на няколко свои приятели бързо и лесно.
Компаниите хитро решиха да се възползват от това, че новото приложение ще се използва само на определена територия и да привлекат клиенти чрез него. Редица световни вериги, включително МакДоналдс, предложиха проверката за това кой къде е чрез приложението на Facebook да може да се прави в района на техните магазини.
Специалистите по маркетинг са във възторг от предстоящото пускане на услугата, защото тя ще позволи клиентите от опредлена таргет група да бъдат привлечени на място в конкретните магазини.
От Facebook вероятно ще стартират приложението в САЩ до няколко седмици. Във Великобритания това ще стане през есента. Същата услуга с изпращането на съобщение за място вече се предлага в Щатите от сайтовете Foursquare и Gowalla.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Населението на Япония е намаляло с половин милион души за година
Свят |Китай спря покупката на самолети от САЩ заради търговската война
Бизнес |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Рядко уиски за 5500 долара бутилката и други уникати бяха откраднати от най-старата дестилерия в Шотландия
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

GROHE превръща градината Senato в оазис на „Чистата радост от водата “по време на Milan Design Week 2025


Коментари
Няма въведени кометари.