Руският Vogue излезе с видео реклама
Декемврийското издание на руския Vogue e първото в страната, което излиза на пазара с видео реклама. Кампанията е на Martini Gold и е изработена по
технологията Video in Print. В клипа, който може да се види на страниците на изданието е заснета актрисата Моника Белучи, а също и знаменитият тандем Доменико Долче и Стефано Габана, които активно участваха в създаването на новия вкус на напитката на Bacardi - Martini Gold by Dolce&Gabbana.
Филмчето се стартира при отгръщането на рекламните страници, в които е монтиран свръх тънък чип – дебелината на страниците с чипа е общо 2 мм. В него е вградена и батерия, която осигурява 45 минути гледане на видео. Устройството е снабдено и с mini-USB за презареждане.
Кампанията във Vogue c новата технология Video in Print е разработена и реализирана от агенция Media Instinct, част от BBDO Russia, а списанието с уникалната технология е оптечано в тираж 7 млн. екземпляра.
Създател на технологията Video in Print e американската корпорация Americhip, а в основата й е екран с течни кристали, който се вгражда в печатна страница.
Първият рекламодател в света, използвал тази технология е Pepsi, която миналата година се представи с четири клипа в сп. Entertainment Weekly и беше отличена с Гран-при на рекламния фестивал в Кан в категорията Print.
В момента компанията Americhip усилено работи по създаването на рекламни модули с вграден Wi-Fi. Ако проектът бъде реализиран успешно, читателите вбъдеще ще могат да влизат в интернет направо през страниците на вестниците и списанията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.