„Макдоналдс“ разкри магията на своите реклами


Сигурно ви се е случвало – поръчвате си бургер в „Макдоналдс“ и изведнъж ви облива вълна на разочарование. „Защо сандвичът ми не изглежда така, както на рекламата?“

Маркетинговият директор на подразделението на компанията в Канада Хоуп Багози се опита да отговори на този въпрос, създавайки своеобразен мини документален филм.

След като купува най-обикновен сандвич от типичен местен ресторант, тя отива в рекламната агенция, където бургерите се подреждат по стратегически начин и се заснемат. Photoshop фектът е задължителен, но просто за да подобри цветовете, както и да заличи малките недостатъци на външния вид на сандвича, които могат да се случат при приготовлението му, твърди Багози.

Вижте цялото видео, за да научите повече за магията на рекламите на „Макдоналдс“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
„Файненшъл таймс“: Тръмп е призовал Зеленски да приеме условията на Путин за край на войната
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 20 до 26 октомври
Шефът на НСИ: Над 41% е натрупаната за 5 години инфлация
Oreo трансформира пешеходните пътеки в бисквитки, за да стимулира импулсивните покупки
Едни от най-големите приложения и уебсайтове в света спряха да работят
Важни решения по пътя към успеха