„Хюндай” рекламира чрез футболен фен парк в Хамбург

„Хюндай” рекламира чрез футболен фен парк в Хамбург

Най-големият корейски автомобилен производител „Хюндай” се възползва от интереса към Световното първенство по футбол и мултинационалния състав на населението в Хамбург, Германия. Концернът финансира „Хюндай” фен парк Хамбург” (Hyndai Fan Park Hamburg).

Паркът представлява голямо заграждение, охранявано от полицаи. В центъра му е разположен огромен екран, където феновете могат да се съберат и да гледат мачовете заедно.

Всяка държава, участник в първенството, има свое собствено представителство във фен парка, под формата на шатра. В шатрите се продават национални ястия, кулинарни специалитети и напитки.

Така например всеки гост може да опита от специално приготвеното месо на шиш по португалски, сосовете на Гана или … хамбургер от щанда на САЩ.

Фен паркът, спонсориран от „Хюндай”, е запомнящо се място, което събира представители на различни националности. Чужденците в него не се притесняват да се забавляват и използват футбола и подкрепата за отбора си като повод да се срещнат със сънародници и да говорят на собствения си език.

Може би най-празен до края на Световното ще остане единствено щандът на Гърция. Иначе всички национални представителства са посещавани и предизвикват интерес сред гостите и местните гермаци.

По време на мач на Бразилия например, фен паркът е изпълнен с ентусиазирани бразилци, облечени в цветовете на националния си флаг. Всички те не се притесняват да изразят подкрепата за отбора си, въпреки че са в чужбина. Струпват се около шатрата на Бразилия, викат, пеят, танцуват и съпреживяват играта на своите футболисти.

Накрая на мач на Бразилия се организира бразилски купон с национални песни и танци. Партитата са толкова забавни, че привличат вниманието дори на посетителите, които не познават тъмнокожата певица, не разбират какво пее тя и не знаят защо танцуващите вдигат ръцете си на всеки припев.

Полицията във фен парка на „Хюндай” в Хамбург се грижи за предотвратяването на напрежение и спорове. Мерките за сигурност в заграждението са като на концерт. В центъра му са разположени огромни шатри, по-големи от националните, които рекламират продуктите на „Хюндай” и показват още един вид култура – тази на автомобилния производител.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара
Жива акула на повече от 5 века откриха край Гренландия
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон