„Хюндай” рекламира чрез футболен фен парк в Хамбург

Най-големият корейски автомобилен производител „Хюндай” се възползва от интереса към Световното първенство по футбол и мултинационалния състав на населението в Хамбург, Германия. Концернът финансира „Хюндай” фен парк Хамбург” (Hyndai Fan Park Hamburg).
Паркът представлява голямо заграждение, охранявано от полицаи. В центъра му е разположен огромен екран, където феновете могат да се съберат и да гледат мачовете заедно.
Всяка държава, участник в първенството, има свое собствено представителство във фен парка, под формата на шатра. В шатрите се продават национални ястия, кулинарни специалитети и напитки.
Така например всеки гост може да опита от специално приготвеното месо на шиш по португалски, сосовете на Гана или … хамбургер от щанда на САЩ.
Фен паркът, спонсориран от „Хюндай”, е запомнящо се място, което събира представители на различни националности. Чужденците в него не се притесняват да се забавляват и използват футбола и подкрепата за отбора си като повод да се срещнат със сънародници и да говорят на собствения си език.
Може би най-празен до края на Световното ще остане единствено щандът на Гърция. Иначе всички национални представителства са посещавани и предизвикват интерес сред гостите и местните гермаци.
По време на мач на Бразилия например, фен паркът е изпълнен с ентусиазирани бразилци, облечени в цветовете на националния си флаг. Всички те не се притесняват да изразят подкрепата за отбора си, въпреки че са в чужбина. Струпват се около шатрата на Бразилия, викат, пеят, танцуват и съпреживяват играта на своите футболисти.
Накрая на мач на Бразилия се организира бразилски купон с национални песни и танци. Партитата са толкова забавни, че привличат вниманието дори на посетителите, които не познават тъмнокожата певица, не разбират какво пее тя и не знаят защо танцуващите вдигат ръцете си на всеки припев.
Полицията във фен парка на „Хюндай” в Хамбург се грижи за предотвратяването на напрежение и спорове. Мерките за сигурност в заграждението са като на концерт. В центъра му са разположени огромни шатри, по-големи от националните, които рекламират продуктите на „Хюндай” и показват още един вид култура – тази на автомобилния производител.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Таксиметровите шофьори в София искат актуализация на цените
Общество |Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври
ПР и събития | Advertorial |Нова стратегия: ЕС ще насърчава бизнеса да внедрява изкуствен интелект в 11 сектора заради изоставане от САЩ
ЕС |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
България |Австралийско проучване показва как бактерия може да оцелее в космическите условия
Наука и Здраве |Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Финанси |На днешната дата, 8 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Генеративен срещу агентен AI и как да извлечете повече ползи от тях за бизнеса
Маркетинг |ADVERTORIAL

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Новата bTV Plus платформа - модерен дизайн, персонално изживяване и свобода на всеки екран

Коментари
Няма въведени кометари.