Иноваторът във финансовия сектор

Fibank е най-добрата банка за клиентско обслужване в България според Euromoney

Автор:

Алек Вучков

Снимки:

Fibank

Иноваторът във финансовия сектор

Иноваторът във финансовия сектор

Fibank е най-добрата банка за клиентско обслужване в България според Euromoney

Иноваторът във финансовия сектор
Никола Бакалов, главен изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Първа инвестиционна банка 
quotes

Първа инвести ционна банка получи престижната международна награда Bulgaria`s Best Bank for Customer Experience от финансовото издание Euromoney. Авторитетното признание за Fibank е второ след наградата Best Bank in Bulgaria през 2011 г.

Изминалата година беше изключително успешна за банката като финансови резултати, иновативни продукти и услуги, получени отличия. ПИБ реализира рекордна печалба в историята си, а активите ѝ нарастват с 13,5%. Пазарните ѝ дялове в депозитите от граждани и домакинства и в кредитите за бизнеса достигат съответно 8,9 и 9,7%.

Банката продължава да бъде високоликвидна и с капиталова адекватност над регулаторните изисквания. Fibank следва неотлъчно мисията си да бъде иноватор във финансовия сектор и да предлага най-доброто клиентско преживяване в офисите и дигиталните си канали. През 2024 г. банката откри пилотни два офиса с дигитални зони и разшири възможностите за изцяло онлайн извършване на различни операции.

От лятото на тази година Fibank стартира на гръцкия банков пазар с дигитални продукти, като стратегията ѝ включва навлизане и в други европейски страни. Успехите на Fibank бяха отбелязани с множество награди през последната година: Celent Model Bank, Engage Awards, „Банка на тайния клиент“, а сега и като най-добра банка за клиентско обслужване според Euromoney.