Нови формати и ново подкаст студио

NetInfo разширява дигиталното си присъствие

Автор:

Борис Вълчинов

Нови формати и ново подкаст студио

NetInfo разширява дигиталното си присъствие

Нови формати и ново подкаст студио
quotes

Водещата дигитална медийна компания NetInfo успешно приключи пролетния и летния сезон с впечатляващи резултати и гледа напред към следващите предизвикателства в стремежа да надгради продуктовото си портфолио и най-успешните телевизионни формати с иновативни решения и нови предложения. Ключовите цели в стратегическия подход на компанията са обогатяване на съдържанието, което ангажира зрителите и слушателите по новаторски и многопластови начини, популяризиране на таланти и отговаряне нуждите на аудиторията. 

Надграждане на успеха

Пролетният сезон не само донесе успехи за подкастите, естествено продължение на телевизорните праймтайм формати в NOVA, но също така отвори възможности за нови 360-градусови проекти, които се разпространяват в цялото портфолио на NetInfo. По този начин компанията успешно съчетава и надгражда телевизионните програми с допълнителни платформи като подкасти и съвместни проекти, които ангажират аудиторията и предлагат интересен нов прочит. Сегашните подкасти като „След игрите“ (официален подкаст на „Игри на волята“), „Един без друг“ (официален подкаст на „Един за друг“) и „Кухнята след ада“ (официален подкаст на Hell's Kitchen) са ключови елементи в стратегията за мултиплатформено съдържание. Те предлагат на феновете допълнителен поглед зад кулисите и по-лични истории от любимите им предавания.

Нови лица, нови формати

Следващият сезон на подкаста „След игрите“, воден от Ваня Запрянова – една от любимите участнички и най-добре представилите се жени в историята на формата, обещава да предложи на феновете задълбочени дискусии и нови открития около приключенията на участниците. Ваня ще ни въведе в „тайните от кухнята“ на предаването, което ще поддържа интереса на аудиторията през целия сезон. Ново предложение в подкаст портфолиото на NetInfo е „Голямата сестра“, който ще бъде дигиталното продължение на предстоящия сезон на Big Brother. Компанията залага отново на разпознаваемо лице от риалити формат за водещ на подкаста като част от дългосрочната си стратегия. Той ще предостави нова и завладяваща перспектива на феновете на Big Brother за случващото се в къщата. За първи път стартира и предварителна кампания, в която зрителите ще имат възможност да гласуват онлайн и да изберат 16-ия участник, който да влезе в къщата. В хода на предаването в приложението на NOVA PLAY ще се излъчва допълнителен епизод на живо всяка седмица, а зрителите ще имат възможността да вземат участие в случващото се в къщата. Тези нововъведения ще засилят взаимодействието с публиката и ще направят преживяването още по-динамично и ангажиращо.

Интерактивни преживявания и ангажираност

Ключов елемент от стратегията на NetInfo за разширяване на продуктовото портфолио и увеличаване на аудиторията е ефективното използване на социалните мрежи. Всеки от форматите активно присъства в платформи като TikTok, Instagram, YouTube и Facebook, където целта е не само да се привлече по-широка публика, но и да се установи по-силна връзка с младата аудитория. Подкастите като „След игрите“ и „Кухнята след ада“ генерират кумулативно над 50 милиона гледания във всички платформи и канали, като привличат активно младите потребители чрез интерактивно съдържание. Те включват задкулисни кадри, ексклузивни интервюта и кратки видеоклипове, оптимизирани за социалните мрежи. Интерактивността е основен фактор за ангажирането на по-младата аудитория.

Възможности за развитие на таланти

С откриването на новото подкаст студио NetInfo демонстрира решимостта си да инвестира в нови таланти и да популяризира лица, които бързо се утвърждават в дигиталното пространство. Възможностите за иновация и креативност ще позволят създаването на съдържание с висока добавена стойност и разширяване на аудиторията чрез интегриране на нови формати и канали. Разширяването на продуктовото портфолио на NetInfo продължава с фокус върху успешните формати и създаването на ново, ангажиращо и иновативно съдържание. Надграждането на подкаст форматите и стартирането на нови 360-градусови такива заедно с разширяването на взаимодействието със зрителите са само част от дългосрочната стратегия на компанията. С разрастването на аудиторията и развиването на нови лица NetInfo се утвърждава като лидер в дигиталната медийна среда и продължава да задава тенденции в индустрията.