Нови хоризонти за CSR и бизнес комуникации

ESG и DEI в основата на стратегията на NetInfo за изграждане на работодателска марка

Автор:

Борис Вълчинов

Снимки:

Личен архив

Нови хоризонти за CSR и бизнес комуникации

ESG и DEI в основата на стратегията на NetInfo за изграждане на работодателска марка

Нови хоризонти за CSR и бизнес комуникации
Ирина Поррузиан, търговски директор на Netinfo
quotes

NetInfo надграж да комуника- - ционната си платформа в Nova.bg с фокус към ESG и инициативи за развиване на работодателска марка, проекти за многообразие и приобщаване на работната среда. Компанията разработва иновативни начини за ефективна комуникация, която не само достига до масовата публика, но и ангажира таргет аудиторията с ключови послания. Огромният интерес към ESG инициативите и социалната отговорност е измерим по високата читаемост на съдържанието във водещите новинарски сайтове в портфолиото на компанията – Nova.bg, Vesti.bg, DarikNews.bg и Telegraph.bg.

Интегрирани подходи

Комуникационната стратегия на NetInfo е адаптивна и многоформатна, a новите проекти за предстоящата година включват разнообразни интегрирани подходи – новини от бизнес индустрията, интервюта с ключови лица от сектора, видео съдържание и публикации в социалните мрежи. Те са създадени в сътрудничество с журналистите от редакциите на Nova.bg и другите новинарски сайтове от групата NetInfo, а комбинираното покритие е над 88% от българската онлайн аудитория. Общата цел е предоставяне на ефективни канали за достъпно разпространение на партньорските CSR инициативи. Един от водещите продукти за поредна година е Top Employers 2024.

Той се фокусира върху изграждането на работодателска марка и върху новаторски HR практики. Още от първата си година на реализация големи компании като Vivacom и Philip Morris International се довериха на ефективността на проекта, като съвместно са реализирани поредица от материали, интервюта, видеа, подкасти и др. „Вдъхновени от бизнеса“ е друг ключов проект. В рамките му компаниите споделят своите инициативи в областите на образованието, здравеопазването, иновациите за опазване на околната среда и бизнес практиките, които прилагат в съответствие с новите ESG регулации.

Един от партньорите на проекта, Dundee Precious Metals, имаше възможност чрез поредица от материали да запознае широката аудиторията с редица свои инициативи в сътрудничество с местните общински структури. През 2025 г. NetInfo добавя към портфолиото си „Заедно за по-добро утре“ – проект, който успешно реализира съвместно със Съвета на жените в бизнеса в България. Той ще се фокусира върху темите за многообразие, равнопоставеност и приобщаване и ще даде възможност на компании и брандове да се позиционират сред подбрана аудитория.

Антония Вълчанова, мениджър „Ключови клиенти и корпоративни комуникации“, споделя: „Новата бизнес етика на компаниите е да печелят, като решават проблемите на обществото. Благодарение на екосистемата от сайтове в групата на NetInfo вдъхновяващите истории от света на бизнеса ще достигат до широката аудитория чрез интересни и полезни материали, видеа, разкази от първа ръка.“

Дългосрочна стратегия

Като част от стремежа си към устойчивост технологиите на NetInfo за рекламно обслужване преминават процес на одит и оптимизация на въглеродния отпечатък. Това ще позволи на рекламодателите да се възползват от рекламен инвентар, който отговаря на новите индустриални стандарти за екологична отговорност.

Важни проекти от дългосрочната стратегия на компанията бяха представени от Ирина Поррузиан, търговски директор на NetInfo, на събитие през октомври. Тя сподели, че компанията продължава да работи усилено за популяризирането на тези ключови теми в стремежа си да даде платформа на водещи фирми да демонстрират своите усилия за изграждане на устойчиво бъдеще.