Business Signature БРОЙ /// Мениджър 12/24
Нови световни телевизионни формати на българския пазар
Когато историите, които разказваме, са въздействащи и актуални, те създават разговори, споделени преживявания и провокират размисъл, споделя главният изпълнителен директор на bTV Media Group Ралф Бартолайт
Нови световни телевизионни формати на българския пазар
Когато историите, които разказваме, са въздействащи и актуални, те създават разговори, споделени преживявания и провокират размисъл, споделя главният изпълнителен директор на bTV Media Group Ралф Бартолайт
През 2024 г. теле визионният пазар в България търпи - съществена трансформация, като основните промени засягат предлаганото развлекателно съдържание. Все по-голямо значение се отдава на иновациите в програмирането, а телевизионните канали адаптират своите стратегии, за да отговорят на новите изисквания и предпочитания на зрителите. Ключова роля в тези промени играят големите медийни групи, една от които е bTV Media Group.
Те активно инвестират в обновяване на съдържанието и програмната си схема. bTV започна този процес през 2024 г. и го наложи успешно и през двата телевизионни сезона на настоящата година. Като част от дългосрочната си стратегия за лидерско присъствие на пазара групата предложи цялостно обновяване и разнообразие в праймтайма на основния си телевизионен канал. Медията представи 5 изцяло премиерни за България формата в есенния телевизионен сезон, като привлече и по-младата аудитория, която все повече се интересува от нови и различни телевизионни преживявания.
bTV разгръща и обновени версии на вече познати и утвърдени у нас програми. Компанията върна на екран рейтингоносители като „Стани богат“ и „Аз обичам България“, но с обновени версии и продължава успешно да реализира „Гласът на България“ и „Бригада „Нов дом“. Телевизията наложи в ефира си през 2024 г. и куиз предаванията чрез „Кой да знае?“, а в последствие разви часовия слот след 22 часа с игрите „Колко ми даваш?“, „Коя е тази песен?“, „Кажи честно“ и „Помниш ли текста?“. Безспорните флагмани в програмата на медията през 2024 г. са световното риалити „Островът на 100-те гривни“, утвърденият романтичен хит „Ергенът“ в комбинация с „Аз обичам България“, „Денсинг старс“ и „Гласът на България“.
През 2025 г. зрителите ще видят за първи път в България още едно ново риалити предаване – „Живот на кантар“. Световният телевизионен феномен е реализиран в над 40 държави и гледан от над 100 милиона души в 220 страни по света. С тази стъпка телевизията продължава да затвърждава стремежа си да въвежда и популяризира нови световни риалити предавания на българския медиен пазар.
По думите на главния изпълнителен директор на bTV Media Group Ралф Бартолайт: „Гледаемостта като основен показател за успех на една телевизия зависи от това дали съдържанието ангажира зрителите и ги кара да се чувстват свързани със събитията на екрана. Когато историите, които разказваме, са въздействащи и актуални, те създават разговори, споделени преживявания и провокират размисъл. А когато тези истории не само забавляват, но се фокусират и върху социални проблеми и въпроси, които засягат живота на хората, те стават неизменна част от медийната култура и ежедневието на зрителите“.
С въвеждането на модерни предавания bTV едновременно изгражда и нови телевизионни образи, които са харесвани от зрителите и са близки до младата публика. Тези две стъпки изпращат ясен сигнал към рекламодателите за готовността на телевизията да отговори на световните и локалните тенденции. bTV разширява достъпа до своите програми не само чрез ефира, но и чрез допълнително генерирано дигитално съдържание и онлайн присъствие.
|
Ключови думи
bTV Media Group
телевизии
телевизионно съдържание
медии
медиен пазар
предавания