Стратегическо партньорство на световната тютюнева карта

КТ Интернешънъл“ става ексклузивен производител за Европа на марките на корейския гигант KT&G

Автор:

Ева Христова

Снимки:

Личен архив

Стратегическо партньорство на световната тютюнева карта

КТ Интернешънъл“ става ексклузивен производител за Европа на марките на корейския гигант KT&G

Стратегическо партньорство на световната тютюнева карта
quotes

Независимият европейски производител на тютюневи изделия „КТ Интернешънъл“ (КТИ) и международната корпорация KT&G сключиха споразумение за ексклузивен лиценз на КТИ за производство и разпространение на продуктите на KT&G в Европа. Споразумението за партньорство е от края на 2023 г. и предвижда изключителни права за производство и разпространение на продуктите на KT&G в региона на ЕС за три години. Планът за действие включва стратегическо присъствие в района на Западна Европа със специален фокус върху най-продаваната марка суперслим цигари в света, част от портфолиото на KT&G. По повод споразумението разговаряме с търговския директор на „КТ Интернешънъл“ Стюарт Бюканан.

Господин Бюканан, КТИ сключи споразумение за партньорство с KT&G, един от най-големите производители на цигари в света. Кое надделя, за да бъдете избрани като партньор?

От създаването си КТИ успя да изгради репутация като един от най-динамично развиващите се независими тютюневи производители в Европа. Мисля, че през трите години, в които преговаряхме с корейската компания, те оцениха нашите силни страни, които ни утвърдиха като партньор. Това са над 150-годишна традиция в производството на тютюневи изделия, първокласни производствени мощности на световно ниво и глобални марки със силно присъствие на четири континента, включително Европа.

Дългите разговори ни позволиха да развием силна връзка между двете компании по отношение на търговските ни цели и хората, които да ги изпълнят. Очакваме това взаимодействие да укрепи пазарните ни позиции. Бизнес моделът, който изграждаме, ще ни позволи да разработим продуктово портфолио, което да отговаря не само на стандартите на KT&G, но и на високите изисквания на европейските клиенти.

Разкажете ни кое е най-важното във вашия бизнес? Какъв е стратегическият потенциал на КТИ и ключът към нейния успех?

Корпоративната репутация, екипът от професионалисти и производствените мощности на световно ниво – те отключват формулата за успеха не само на КТИ, но и на всеки световен лидер в своята област. Ако трябва да степенувам, на първо място поставям репутацията. Когато започнахме нашата международна експанзия, бяхме непозната компания и ни беше много трудно да намерим вносители и дистрибутори на стратегически пазари. Затова в първите държави, в които стъпихме – Испания, Франция и Чехия, поехме ангажимент да предоставяме ниво на обслужване, адекватно на това на големите мултинационални компании. Спазвайки тези стандарти, сега работим с някои от най-добрите партньори в света като KT&G.

Добрата новина за нашето бизнес развитие е, че все по-често сме първият избор за контакт на глобалните компании като надежден и доверен партньор. Част от нашата репутация е базирана на ясна система за корпоративно-социална отговорност. Тя включва постоянна проверка и верификация на нашата база от доставчици, осигуряване здравето и безопасността на нашите служители, както и стратегия за устойчиво развитие и опазване на околната среда.

Част от този ангажимент е пускането в експлоатация и на 5-мегаватова фотоволтаична слънчева централа, която покрива над 40% от собствените ни енергийни нужди. От вътрешните правила за работа в дружеството през партньорствата, които сключваме, развитието на кадрите, през инвестиционната ни стратегия до качеството на услугите и продуктите, които предлагаме – всичко това е част от репутацията, която печели клиенти и контрагенти от световно ниво.

Стюарт Бюканан, търговски директор на „КТ Интернешънъл“ 

КТИ е основана през 2008 г. Компанията e един от най-динамично развиващите се независими тютюневи производители в Европа. Дружеството оперира съгласно всички стандарти и регулации на Европейския съюз, разполага с първокласни производствени мощности от световна класа и има изградено силно присъствие в цяла Европа и в над 70 страни по целия свят. KT&G е водещ производител на тютюневи изделия с централа в Южна Корея. Той е пети в света по обем на продажбите с годишен приход, достигащ 6 трлн. корейски вона (приблизително 4,1 млрд. евро).