10-те най-подходящи олимпийци за рекламни лица (2)
Сега е моментът най-интересните и способни спортисти, привлекли вниманието с участието си в Олимпиадата в Лондон, да се възползват. Това смятат от маркетинг индустрията.
В тази поредица продължаваме да ви показваме атлетите, сочени за най-подходящи рекламни лица в момента. Ето кои още са те:
8. Остър Писториус, спринтьор
Той не се прибра в Южна Америка с медал, но се записа в историята на Олимпиадата в Лондон като първия спринтьор на олимпийски игри с ампутация на двата крака. Фактът, че завърши последен в своите два старта е без никакво значение, защото самото му участие вдъхновява милиони хора по света. Писториус вече рекламира Nike и има договори още с английската телекомуникационна компания BT, марката очила Oakley и ароматите Thierry Mugler.
7. Раян Лохте, плувец
На Олимпиадата през 2012 г. той спечели пет медала и се закани да увеличи бройката им в Рио де Женейро. Ако феноменалният му конкурент Майкъл Фелпс удържи обещанието си оттук нататък да стои далеч от басейна, Лохте ще е абсолютният фаворит на американците в плуването. Раян вече има сделки с половин дузина спосори, сред които са Gatorade, Speedo, Gillette and Ralph Lauren. Плувецът може да не успя да осъществи своята мисия да детронира Фелпс, но с красивия си външен вид ще продължава да бъде примамливо рекламно лице за водещите компании.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.