10-те най-подходящи олимпийци за рекламни лица (2)

10-те най-подходящи олимпийци за рекламни лица (2)

Сега е моментът най-интересните и способни спортисти, привлекли вниманието с участието си в Олимпиадата в Лондон, да се възползват. Това смятат от маркетинг индустрията. 

В тази поредица продължаваме да ви показваме атлетите, сочени за най-подходящи рекламни лица в момента. Ето кои още са те:

8. Остър Писториус, спринтьор

Той не се прибра в Южна Америка с медал, но се записа в историята на Олимпиадата в Лондон като първия спринтьор на олимпийски игри с ампутация на двата крака. Фактът, че завърши последен в своите два старта е без никакво значение, защото самото му участие вдъхновява милиони хора по света. Писториус вече рекламира Nike и има договори още с английската телекомуникационна компания BT, марката очила Oakley и ароматите Thierry Mugler.

7. Раян Лохте, плувец

На Олимпиадата през 2012 г. той спечели пет медала и се закани да увеличи бройката им в Рио де Женейро. Ако феноменалният му конкурент Майкъл Фелпс удържи обещанието си оттук нататък да стои далеч от басейна, Лохте ще е абсолютният фаворит на американците в плуването. Раян вече има сделки с половин дузина спосори, сред които са Gatorade, Speedo, Gillette and Ralph Lauren. Плувецът може да не успя да осъществи своята мисия да детронира Фелпс, но с красивия си външен вид ще продължава да бъде примамливо рекламно лице за водещите компании.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
Как София може да стане по-добър град за живеене и откъде може да вземе пример
„Тихите повишения“ и проблема с тях
На днешната дата, 4 юни. Рождениците днес
България ще увеличи разходите си за отбрана до 3,5% от БВП до 2032 година
Цитат на деня
Умни технологии и устойчиви практики в строителството
Липсата на информация и фалшивите обяви – основните проблеми пред имотния пазар